Amme bh på e-bay

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Noen som har hatt vellykkede kjøp av amme-bh på ebay!?
Har lyst på en litt fresh amme bh denne gang, skal jo flashes i tide og utide.. ;-) så greit med en fresh farge eller fine snitt .. Sjekket glammom men med toll blir det jo veldig dyrt ..

Sent from my iPhone using BV Forum

Fornøyd med alle mine, bare pass på å bestille ca. en str større :)

Jeg er fornøyd, de var kjempefine og passer helt greit. Men jeg bestilte 34E siden det er 75F i amerikanske størrelser. Det viste seg imidlertid at det var engelske bher, så de sitter perfekt nå, men kanskje ikke når melka kommer....

Så om noen vil kjøpe lekre ammebher i 75E, så har jeg en hvit med litt blonder og en grå med blondekant.

Mitt tips er at: man vokser gjerne nesten en str på slutten av svagnerskapet i str pluss at man vokser ytterligere en str ca når baby er født. Men etter de første 4-7ukene etterpå så begynner puppene å stabilisere seg for de fleste og går gjerne med igjen en str eller kanskje til og med mer. Her har puppene variert såååå masse ang str ut i fra om jeg har gått ned mye i vekt rett etter fødsel og når ting og melke produksjon begynner å stabilisere seg. Så en bh som er fleksibel har blitt veldig godt brukt her. Da kan også puppen fylles opp uten at det blir vondt. :-) jeg bruker helst en som ligner veldig på boob s bh som det er sånn seamless lignende med spenne bak og skulder regulerende stropper. Kjempe fleksibelt stoff og veldig god for oss med extra store bryster. Har selv godt over f når jeg ammer. Er f til vanlig. :-)

Dere som har gjort vellykkede kjøp, kan dere legge ut link?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp