Amme BH og ammeinnlegg?

smurf-i-magen

Flørter med forumet
Hvilke amme BH bruker du? Noen tips til gode amme bh i str 75E? Finner ikke noen gode i vanlige kjedebutikker.

Hvilke ammeinnlegg foretrekker du? :)

Leter etter god ammebh selv...

Bruker Libero ammeinnlegg, testet Avent men de var så tette at jeg synes det luktet svette da jeg hadde de på.

Jeg har kjøpt meg en skikkelig god bh på undertøysbutikk, husker ikke merke.
Så har jeg kjøpt to på kappahl, to-pack. De var gode, men ikke så mye støtte men de er ikke vattert. Mener det er 75f jeg kjøpte.

Har "verdens beste ammebh" bravado seamless den de har på ammehjelpen.no :) er SUPERFORNØYD :) Men kjøp den heller på vitus apotek, der er den 100kr billigere :) Bruker natusan sine ammeinnlegg :)

Bravado er fantastisk!! Fikk en av mamma mens jeg gikk gravid og begynte å bruke den med en gang.. Skikkelig deilig:-) Måtte kjøpe en til.. Heller to-tre sånne enn ørtogførti fra hm.. De kan gjøres om til vanlig bh når man ikke ammer mer også:-)

Jeg bruker bh fra HM og natusan innlegg. Syns bh'ne er helt fine jeg. Men tror str der starter på 85 altså.

Jeg har ammebh fra cubus. Veldig behagelige.
Bruker libero ammeinnlegg. De henger ikke fast i brystvorta sånn som natusan gjorde... Hvis puppen er våt når man tar på liksom.. :p

Fikk lyst til å prøve bravado. Hvordan er den i str?
Bravado er i str s, m, l.. Det står bakpå hva slags bhstr det svarer til.. Den er som en myk sportsbh:-) Kjempegod:-) Også klemmer den ikke puppene flate:-)

bruker libero sine innlegg da natusan sine henger fast i brysknoppen :o hvis man har lekket litt melk. auau om man er litt øm dær fra før :/

Hvor selger d libero innlegg?

Har kjøpt liberoinnlegg i vanlige matbutikker, men ikke alle har den. Fant den ikke på Coop mega.

Rema 1000 her hadde ikke :(

Kiwi har libero :)

Amme bh er fra Marks and Spencer,mamma kjøpte de da hun var i England. Da jeg amma brukte jeg ull innlegg jeg kjøpte fra apoteket. Disse libero og avent funka dårlig for meg,de bare datt av. Nå hverken ammer eller pumper jeg meg lengre,men klarer ikke helt å slutte med amme bhene mine.

Kjørte rundt på 5 butikker idag for å få tak i libero ammeinnlegg! Fant tilslutt på Rimi.
Jeg er kanskje rar mn jeg bruker ullinnlegg utenpå libero ammeinnlegg.
Har ikk skjønt poenget med det klisteret som er på...?

Back
Topp