Amme BH - need help

Lindalu

Betatt av forumet
Hei og god aften!

Jeg trenger hjelp! Nå har jeg gått med de usexy sorte/hvite ammebh/ammetoppene til HM i 5 måneder og er dritt lei! Nå er det på tide med noe litt mer sexy!! Noen som har noen tips om BH'r som både er ammevennlige og litt mer hot? Eventuelt en ambefalig på nettbutikk?

Både kone & mann er takknemlig for svar ;)

ORIGINAL: Lindalu

Hei og god aften!

Jeg trenger hjelp! Nå har jeg gått med de usexy sorte/hvite ammebh/ammetoppene til HM i 5 måneder og er dritt lei! Nå er det på tide med noe litt mer sexy!! Noen som har noen tips om BH'r som både er ammevennlige og litt mer hot? Eventuelt en ambefalig på nettbutikk?

Både kone & mann er takknemlig for svar ;)

Henger me på denne.. går selv i samme bhene.. MEn innimellom tar jeg på vanlig bh.. [8D][;)]

mammatrend.no [:)]

Jeg har DENNE, og er SUPERfornøyd med den! Har også en fra Change som jeg er fornøyd med, og en fra Trumph (eller hva det heter?) som jeg også er fornøyd med.
En fra Cubus som jeg aldri bruker, og en fra H&M som jeg aldri bruker..
Men nå har jeg veldig store pupper da[8D] Også er det jo veldig individuelt [:)]

ORIGINAL: Morsnart

Lindex og Cubus :)

Ja kjøpte noen fine der[:)]

change har mange fine! ligger butikk på oslo city!

Vet du det er jeg helt enig med deg i.

Trenger virkelig nye amme bher jeg også.

change.com [:)]

Tusen takk for mange gode tips jenter! I morgen blir det amme-BH shopping på meg :)

ORIGINAL: Lindalu

Tusen takk for mange gode tips jenter! I morgen blir det amme-BH shopping på meg :)

Har ivrig fulgt med på denne tråden og skal jammen unne både meg og mannen noe fint! Det trengs virkelig! Mannen har sagt at vi skal brenne alle ammebhene så fort melka er vekk :p

Det er jo valentine også snart :)

Back
Topp