Amme bh, mest mulig comfy!

StellaM

Betatt av forumet
Novemberlykke2024❤️
Har noen funnet en amme bh som de er fornøyd med, som er veldig komfortabel og god? Jeg tenkte kjøpe en ny jeg kan pakke med meg i fødebagen. Helst i bomull eller bambus, ikke så veldig glad i syntetisk, men kom gjerne med tips uansett! :Heartpink

Godt fornøyd med carless amme-bh, prøvde den noen timer i dag. Likte best fasongen til Alma.

Takk for tips! Noen som har forsøkt Medela sine? Tror ikke de er noe særlig i grunn men spør siden de er så lett tilgjengelig, hadde vært greit å bare spasert bort på apoteket:shy:

Takk for tips! Noen som har forsøkt Medela sine? Tror ikke de er noe særlig i grunn men spør siden de er så lett tilgjengelig, hadde vært greit å bare spasert bort på apoteket:shy:
Jeg har kjøpt denne:

Har prøvd den på en stund og syns den er veldig behagelig. Men ikke noe støtte i den, men har tidligere likt best amme bh uten støtte/spiler/innlegg, så prøvde derfor denne nå.

Endte opp med Bravado Seamless. Fantastisk god! Så behagelig. Det var en drøm å få på seg den istedet for den leie fra lindex som jeg har brukt gjennom hele graviditeten. Ikke hatt den på mer enn én dag men utifra komfort og første inntrykk så langt er den tipp topp!

Vedlegg

• Screenshot_20241109_143515_Chrome.jpg
    Screenshot_20241109_143515_Chrome.jpg
    185 KB · Visninger: 31
Careless er den beste eg har prøvd med tanke på hold itillegg :)
Hørt så mange som elsker de så jeg hadde troa og et sterkt ønske om en god amme BH, så jeg dro over en time helt til Storo-senteret på careless butikken for å prøve. De passet absolutt ikke meg som er en 85E. (var det før graviditet) Ble desverre en bortkastet tur for meg. Passer kanskje de med mindre pupper? Kvaliteten kjentes bra ut da i det minste.

Endte forresten opp med å finne god amme BH på Undertøyskuffen i Moss/Rygge! Kjempe fin butikk med masse utvalg med god hjelp fra ansatt <3

Hørt så mange som elsker de så jeg hadde troa og et sterkt ønske om en god amme BH, så jeg dro over en time helt til Storo-senteret på careless butikken for å prøve. De passet absolutt ikke meg som er en 85E. (var det før graviditet) Ble desverre en bortkastet tur for meg. Passer kanskje de med mindre pupper? Kvaliteten kjentes bra ut da i det minste.

Eg måtte ta ut innlegga for at de skulle passe bra. De har forskjellige modeller var den med blonder som funka. Men de skulle hatt stram rygg og store cup. Store pupper betyr ikkje at man er stor rundt livet også :smiley-ashamed004

Back
Topp