Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er også interessert i tips for bomull/bambus, annet enn de superdaffe BH-ene til h&m og Lindex.
Har ikke fått prøvd denne til amming ennå, men under graviditeten er Cariwell Organic den beste amme-BH-en mtp å holde brystene godt på plass med god støtte, samtidig som den er superkomfortabel: https://www.boozt.com/no/no/carriwell/organic-maternity-nursing-bra_28237544

Careless er den beste eg har prøvd med tanke på hold itillegg![]()
Careless.noTakk for tips! Hvor kjøper du de?![]()
Jeg har kjøpt denne:Takk for tips! Noen som har forsøkt Medela sine? Tror ikke de er noe særlig i grunn men spør siden de er så lett tilgjengelig, hadde vært greit å bare spasert bort på apoteket![]()
Hørt så mange som elsker de så jeg hadde troa og et sterkt ønske om en god amme BH, så jeg dro over en time helt til Storo-senteret på careless butikken for å prøve. De passet absolutt ikke meg som er en 85E. (var det før graviditet) Ble desverre en bortkastet tur for meg. Passer kanskje de med mindre pupper? Kvaliteten kjentes bra ut da i det minste.Careless er den beste eg har prøvd med tanke på hold itillegg![]()
Hørt så mange som elsker de så jeg hadde troa og et sterkt ønske om en god amme BH, så jeg dro over en time helt til Storo-senteret på careless butikken for å prøve. De passet absolutt ikke meg som er en 85E. (var det før graviditet) Ble desverre en bortkastet tur for meg. Passer kanskje de med mindre pupper? Kvaliteten kjentes bra ut da i det minste.

FIkk tilogmed hjelp av en ansattEg måtte ta ut innlegga for at de skulle passe bra. De har forskjellige modeller var den med blonder som funka. Men de skulle hatt stram rygg og store cup. Store pupper betyr ikkje at man er stor rundt livet også![]()