Amme-bh i store størrelser

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Da er jeg 29+0 og har mildt sagt blitt stor og tung i overetasjen (syns i grunn det var plenty fra før, hehe). I tillegg har det såvidt begynt å lekke litt råmelk så lurer på om noen har tips til en god amme-bh som fins i større størrelser, altså fra F-cup og opp. Jeg har sett på de typiske kjedebutikkene uten hell da de aller fleste stopper på E-cup.
 
Anbefaler Change! De har store størrelser, og de er helt supre! God kvalitet også!
 
Finner bare en amme-bh på siden deres..

Ja, de har kun 1 modell, i hvitt og svart. Men utrolig mange som er fornøyd med den. Og jeg måtte ha ganske stor cup, så umulig å finne noe andre steder. Jeg prøvde noen spilefrie fra bl.a Medela, men syns ikke de var like gode. Anbefaler Change på det sterkeste!
 
Ja, de har kun 1 modell, i hvitt og svart. Men utrolig mange som er fornøyd med den. Og jeg måtte ha ganske stor cup, så umulig å finne noe andre steder. Jeg prøvde noen spilefrie fra bl.a Medela, men syns ikke de var like gode. Anbefaler Change på det sterkeste!

Får ta en tur innom å prøve en dag da :)
 
Change har dååårlige amme-bh synes jeg.
Jeg bruker 75H og bestiller fra Mammatrend. Kelly er min favoritt-amme-BH ❤️ Den er vattert og holder puppene oppe :)
 
Lurer på det samme, vil ha noen som støtter opp puppene, som ikke klemmer de slik at det blir klamt og som ser okei ut:p
 
Lurer på det samme, vil ha noen som støtter opp puppene, som ikke klemmer de slik at det blir klamt og som ser okei ut:p

Ja til støtte, men trenger ikke såpass mye løft av det ser vulgært ut - nå blir jeg jo nesten kvalt av å ligge på sofaen :p
 
Ja til støtte, men trenger ikke såpass mye løft av det ser vulgært ut - nå blir jeg jo nesten kvalt av å ligge på sofaen :p
Neinei, trenger jo ikke push-ups liksom :D:p
 
Back
Topp