Amme BH-er -- hjelp

jente 92

Elsker forumet
Jeg fikk akkurat noen amme bher fra H&M som jeg har bestilt. Men problemet mitt, med alle slags BHer egentlig er at de er litt for trange rundt ryggen.. Så jeg får såvidt festet de bak der, og når jeg gjør det så er det alt for trangt og gå med egentlig..

Så hvor kan jeg få kjøpt amme BHer som er større i omkrets, visst dere forstår hva jeg mener ? :-) vil ba noen som er deilige og gå med :-)

Håper noen kan svare meg på dette :)

Hvis den er for liten må du gå opp i størrelse. Du finner størrelsen din ved å bruke et målebånd og måle rundt der bh-en skal sitte. Det er sjelden de har min størrelse på HM, men da er det som regel cupen som er for liten. Jeg kjøpte Triumph på Bigerud og er veldig fornøyd med dem. Koster litt mer enn HM, men så er kvaliteten en helt annen også.

Hvis den er for liten må du gå opp i størrelse. Du finner størrelsen din ved å bruke et målebånd og måle rundt der bh-en skal sitte. Det er sjelden de har min størrelse på HM, men da er det som regel cupen som er for liten. Jeg kjøpte Triumph på Bigerud og er veldig fornøyd med dem. Koster litt mer enn HM, men så er kvaliteten en helt annen også.
Men jeg har ganske små bryst og bruker 75 B/C. Så trur ikke jeg kan gå opp i cup str. De må bare være større rundt kroppen.. :/

Men jeg har ganske små bryst og bruker 75 B/C. Så trur ikke jeg kan gå opp i cup str. De må bare være større rundt kroppen.. :/
Jeg mente ikke at du skulle gå opp i cupstørrelse, men det er som regel mitt problem på HM, at de ikke har cupstørrelsen min ;) Ville prøvd 80-85 i stedet. Kan hende du må ned i A eller B på cupen da. Det har de helt sikkert der ;)

Bravado har en veldig deilig og myk amme-BH som er veldig stretchy, litt som en sportsbh:-) hvis du trengte litt råd til gode ammebhr generelt:D

Jeg fikk akkurat noen amme bher fra H&M som jeg har bestilt. Men problemet mitt, med alle slags BHer egentlig er at de er litt for trange rundt ryggen.. Så jeg får såvidt festet de bak der, og når jeg gjør det så er det alt for trangt og gå med egentlig..

Så hvor kan jeg få kjøpt amme BHer som er større i omkrets, visst dere forstår hva jeg mener ? :) vil ba noen som er deilige og gå med :)

Håper noen kan svare meg på dette :)

På triumph kan de måle deg så kan du få tilpasset bh til en ok pris :-) det ble en helt ny verden for meg! Da jeg heller aldri har sjønt dette med str.
jeg måtte ned i str rundt og opp 4 cup str :-p

Bravado er best! Kjøpte fra hm også, bortkasta penger! Bravado koster litt mer, men er verdt hver krone.

Et til tips: jeg har Bravado ammebher og de er fantastiske, men dyre. Så fant jeg noen nesten like på Kappahl, to stk (en hvit og en svart) kostet tilsammen ca 280 kr. De selges to og to sammen. Motherline heter merket. De var superbehagelige og veldig like bravado sine. Eneste forskjell var en liten blondekant oppe.

Back
Topp