Amme-BH - advarsel!

St.Lucia

Andre møte med forumet
Jeg kjøpte to amme-bher på H&M siden jeg trengte noe større og det nærmer seg termin. De virket helt ok da jeg prøvde dem i butikken, men de viste seg å være forferdelig ubehagelige etter å ha gått med en stund! De har spiler på sidene som bøyer seg og stikker/gnager, så jeg fraråder alle å kjøpe disse. De kostet 149,-

Cubus sine passet ikke så godt. Har noen tips til gode amme-bher som ikke koster alt for mye?
 
Jeg har hatt fra hm en topakk med en svart og en hvit, med de to første ungene, og tenkt kjøpe det igjen, fant igjen den ene da jeg ryddet soverommet, så den ble lagt til vask, skal nå prøve om den er god og se om den har sånn spile. Vet jeg har hatt et eller annet med sånn spile som plaget meg, men det var ikke de altså, det mener jeg var en stroppeløs sak jeg har hatt i senere tid
 
Min erfaring er dessverre at gode BH-er (amme og vanlige) koster :/ Har bravado sin seamless fra sist gang, og den er utrolig behagelig (uten spiler), men syns det er dumt at de ikke lager dem etter cup-størrelse og livvidde... Er 65F til vanlig, bruker nå 65H eller 70G (og går sannsynligvis opp en til cupstr når jeg ammer), og det passer ikke optimalt når størrelsen kun går fra xs-xl.
 
Jeg kjøpte to amme-bher på H&M siden jeg trengte noe større og det nærmer seg termin. De virket helt ok da jeg prøvde dem i butikken, men de viste seg å være forferdelig ubehagelige etter å ha gått med en stund! De har spiler på sidene som bøyer seg og stikker/gnager, så jeg fraråder alle å kjøpe disse. De kostet 149,-

Cubus sine passet ikke så godt. Har noen tips til gode amme-bher som ikke koster alt for mye?

Et lite tips, splitt opp i ende enden av spilen på siden og ta de ut. Da er de ikke sååå ille å gå med :) så kanskje du greier å ha de på :) ( sniker fra juni 2014)
 
Kjøper aldri bher fra hm, så regner ikke med at jeg kjøper amme bh der heller... ;)
 
Jeg har kjøpt på Lindex tidligere og har vært veldig fornøyde med de, eneste jeg vet for sikkert at jeg skal ikke ha noe med spiler i for det gjorde bare vondt :)
 
Å kjøpe amme-bh før melka er på plass kan være litt sjansespill. Anbefaler heller ammetopper uten spiler.
Kjøpte meg en 2-pk amme-bh uten spiler på Lindex til 249 kr. De kan brukes fint inn starten til melken har stabilisert seg og en kan gå å kjøpe en god amme-bh.
 
Min erfaring er dessverre at gode BH-er (amme og vanlige) koster :/ Har bravado sin seamless fra sist gang, og den er utrolig behagelig (uten spiler), men syns det er dumt at de ikke lager dem etter cup-størrelse og livvidde... Er 65F til vanlig, bruker nå 65H eller 70G (og går sannsynligvis opp en til cupstr når jeg ammer), og det passer ikke optimalt når størrelsen kun går fra xs-xl.
Enig, Bravado sine er fantastiske men dritdyr. Jeg kommer uansett til å investere i dem denne gangen også. Finner igjen bare en. I tillegg er de gode å sove i :)
 
Jeg må uansett ha nye bher nå. De jeg har passer virkelig ikke lengre. Ikke fordi jeg er blitt for stor, men fordi jeg har blitt liten.. Så jeg er litt usikker på om jeg skal bare kjøpe en type treningsbh inntil amminga starter. Kommer jo helt sikker til å vokse igjen når melka kommer!
 
Jeg har bestilt de fleste fra USA. men fikk en bh fra lindex som ikke var så værst;)
 
Jeg har fra HM, men uten spiler. Men liker de ikke så godt da de er så åpne på midten liksom, ligger ikkr inntil huden skikkelig. Men har også kjøpt på Spar kjøp og den er faktisk ganske god☺️
 
Jeg kjøpte to amme-bher på H&M siden jeg trengte noe større og det nærmer seg termin. De virket helt ok da jeg prøvde dem i butikken, men de viste seg å være forferdelig ubehagelige etter å ha gått med en stund! De har spiler på sidene som bøyer seg og stikker/gnager, så jeg fraråder alle å kjøpe disse. De kostet 149,-

Cubus sine passet ikke så godt. Har noen tips til gode amme-bher som ikke koster alt for mye?
Kjøpte en topakning på Lindex i høst, da alle bh'ene min strammet så veldig. De var gode, og uten spiler:) Skal kjøpe flere litt senere, men tenkte da å prøve Kappahl sine, siden de virker litt større i cupen (jeg har til vanlig 75H i bhstr, så trenger noe som støtter bra!).
 
Jeg har kjøpt 2 fra Triumph og 2 andre dyre som heldigvis var på tilbud. Koster nok nesten 500 kr pr stk, men trenger store med god støtte... Jeg og må opp i str på ammebher, så nå håper jeg bare de passer når melka kommer.
 
Kjøpte endel på ebay i mitt forrige svangerskap. Så har endel enda av dem. Erfaringsmessig er de uten spiler best for meg i allefall :)
 
Jeg sverger til Triumph og tror nok jeg kommer til å fortsette med det! Jeg har heller BH'er som sitter godt enn BHer som er billige, syns aldri det er noen suksess å kjøpe billig. Har to billige nå som puppene har blitt store, og det ikke er noen lang periode jeg får brukt de. De er overraskende greie å ha på, men kommer til å bli kasta når babyen kommer for de er blitt så stygge :p
 
Back
Topp