Stinemor og nurket
Glad i forumet
Ikke vanskelig...jeg lærte på engelsk på YouTube.... Kan ikke norske oppskrifter, bare de engelske.... Men de har mest utvalg også...Wow....seriøst jeg trenger å lære meg å hekle XD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke vanskelig...jeg lærte på engelsk på YouTube.... Kan ikke norske oppskrifter, bare de engelske.... Men de har mest utvalg også...Wow....seriøst jeg trenger å lære meg å hekle XD
Så fine! Hvor har du kjøpt "rangle"? Jeg vil ha lyd inni mine kaninerVis vedlegget 149373Måtte lage denne rangla også.... Den var gjort på noen timer bare... Har begynt på nr 2 nå...![]()

Så fine!Så fine! Hvor har du kjøpt "rangle"? Jeg vil ha lyd inni mine kaniner
Jeg kan også bare hekle på engelsk pga. Lært på youtube (mange gratis oppskrifter på både youtube og pinterest)
Vis vedlegget 155478
Hvor har du funnet mønster?Så fine! Hvor har du kjøpt "rangle"? Jeg vil ha lyd inni mine kaniner
Jeg kan også bare hekle på engelsk pga. Lært på youtube (mange gratis oppskrifter på både youtube og pinterest)
Vis vedlegget 155478
Kaninen heter Lanukas two-legged rabbit (bare å google) of elefanten fant jeg på pinterest. Dersom du søker amigurumi + free pattern er deg mye som dukker oppHvor har du funnet mønster?