AMH verdier

Hermine84

Glad i forumet
Mailykken 2025
Hei, vi er bare så vidt begynt å tenke denne veien da vi har dårlig tid mtp min alder. Er starter med noe utredning offentlig men får ikke ivf siden jeg blir 40 i sommer. Men vil da gå privat, må bare bli ferdig med denne MA en :( Men, før denne graviditeten så sjekket jeg AMH verdiene mine, de var 3.1, er ikke det veldig lavt for å lykkes ? … sliten og lei…

Nei kjenner forsøk som har hat lavere. Amh kan også variere en del etter når i syklusen du tar prøven. Og en ser på helheten og ikke bare prøven har jeg hørt privat..

Det kan gå fint det.

Jeg har akkurat fått baby nr 3. Mine ang verdier har vært lave hele tiden. Hvis din fsh verdi også er fin så er det gode muligheter for at dere skal lykkes.
Forbered deg på at du ikke får ut mange egg i uttaket.

Min amh var på 1, men var mannen(eks) som var hovedproblemet her. Ble gravid på første forsøk med ivf, men hvis eksen ikke hadde hatt de problemene han hadde, så hadde vi nok klart det på egenhånd. Førstemann ble til på null problem. Med samme mann. Fikk beskjed på riksen at lav amh ikke er en grunn alene for å ikke bli gravid. Alt annet var tipp topp hos meg.

Hadde AMh 0,7, men var nok mannen som var hovedproblemet her også. Har gått privat for IVF og ICSI. Er nå gravid i uke 15+2. så ikke se deg blind på AMH

Back
Topp