Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan tyde på manglende eggløsning, har du kanskje PCO?Mange som forteller at de har lav AMH-verdi, fikk beskjed fra gynekolog og ivf-avdelingen at prøvene mine var bra. Ble litt nysgjerrig i dag, så sjekket prøvesvarene, min verdi er på 63.. Ser at normalen er mellom 3-60.. Er det unormalt å ha så høy AMH??
Har tenkt på det jeg også, men de mente at det ikke var noe annet som tydet på det. Alle prøver og alt var bra... Hadde vist mange modne egg, men har ikke tatt blodprøver gjennom hele syklusen for å faktisk bekrefte at jeg har hatt eggløsning.. Kan jeg be fastlegen om å få undersøkt dette, eller er det ikke noe poeng nå som jeg snart skal igang med ivf..?Det kan tyde på manglende eggløsning, har du kanskje PCO?
Nå som du skal i gang så er det ikke noe poeng nei, men du ber om blodprøve hos fastlegen som skal tas CD 14-21 ca. Men ikke ta prøven når du er i forsøkHar tenkt på det jeg også, men de mente at det ikke var noe annet som tydet på det. Alle prøver og alt var bra... Hadde vist mange modne egg, men har ikke tatt blodprøver gjennom hele syklusen for å faktisk bekrefte at jeg har hatt eggløsning.. Kan jeg be fastlegen om å få undersøkt dette, eller er det ikke noe poeng nå som jeg snart skal igang med ivf..?