AMH verdier

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Hei jeg fikk i dag svar på AMH verdier. De var på 26 (komma noe) og jeg aner ikke hva det betyr. Jeg er nå 35 år og redd for at alderen innhenter meg :) Har bare tatt en UL av underlivet som var fin. Aner egentlig ikke hva som skjer videre.... verste er å vente uten å vite merker jeg :confused:

Noen som vil si noe om erfaringer og som kan opplyse meg litt?:)

Min AMH er på 4, fyller snart 36 og vi har nettopp greid å bli gravid på egenhånd. Din verdi er fin, så den trenger du ikke å tenke så veldig mye på. Har du vært inne på forsamtale?

Det er KJEMPEBRA!! Normalområdet for Amh er mellom 3 og 60. Jeg hadde 11 når jeg var 31, det sa de var normalt ift alder. Etter to år var den bare 3, men ble gravid for det :) Så akkurat den verdien skal du slettes ikke bekymre deg for :)

Tusen takk for svar!! :)
Det vi har gjort til å er å være inne til samtale og fortelle om vår side av saken. Jeg ble undersøkt med Ul og sendt til sykehuset for denne prøven. Mannen ble sendt til urolog der de snakket om mangel på sæd ved utløsning. Så saken er jo forsåvidt klar, men man skal viss gjennom alt mulig likevel:) Han fikk noen råd og tabletter som vi prøvde, men som ikke hadde noen effekt... Det er nå 3 mnd siden vi var inne. Så nå er vi i limboland og venter på hva det neste kan være. Merker jeg er spent, nervøs og utrolig redd for å håpe for mye...:oops:

Og gratulerer så mye til dere to som er gravid!!!!!:)

Du har veldig bra amh! Jeg er 37 og har amh på 5. I magen min ligger nå et lite mirakel<3

Gratulerer så mye!! :)

Du har kjempe bra AMH. Min var i siste ICSI-runde på litt over 9. Jeg er nå i uke 29. Lykke til ❤️

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp