AMH verdier

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Noen som har høye amh-verdier? Hvordan har de gjort det på sykehuset i forhold til stimuleringen? Jeg har fått svar på blodprøver nå amh ligger på 63 pmol/l. Vet at dette kan være forenlig med pco, og det er ikke overraskende da jeg fikk diagnosen før jeg ble gravid med nr 1. Men har forstått det som at når man har høye nivåer er det fare for overstimulering.

Jeg hadde 73 tror jeg det var før jeg tok laptoskopi. Mener jeg hadde en dose på 100 ie med gonal-f. Hadde nesten oppi 40 egg uten at noen kunne brukes. Nå er verdiene mine litt over 30, og er nå gravid.. 10 uker i morgen.. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde 73 tror jeg det var før jeg tok laptoskopi. Mener jeg hadde en dose på 100 ie med gonal-f. Hadde nesten oppi 40 egg uten at noen kunne brukes. Nå er verdiene mine litt over 30, og er nå gravid.. 10 uker i morgen.. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer, så gøy :)
Hva er laptoskopi?

Jeg skal ha kikhullsoperasjon for å sjekke om egglederne er tette, dette må visst gjøres før gyn sender søknad til Riksen. Han snakket også noe om noe borring på et eller annet som kan hjelpe de med pco, men fikk ikke helt med meg hva det var!

AMH nivået mitt var på 111, jeg har kun fått letrozol 2,5 mg i fem dager fra syklusdag 3-7, tok ul i dag somvisste flere folikler, men kun en som var noe særlig str på, 8 mm. Livmorslimhinnen var på 4,8 mm og den ønsket gynekologen at skulle bli tykkere før jeg får EL stimulering.

Gratulerer, så gøy :)
Hva er laptoskopi?

Jeg skal ha kikhullsoperasjon for å sjekke om egglederne er tette, dette må visst gjøres før gyn sender søknad til Riksen. Han snakket også noe om noe borring på et eller annet som kan hjelpe de med pco, men fikk ikke helt med meg hva det var!

Laptoskopi og kikkhull er det samme (når man går inn i magen uten å "åpne" opp) men jeg "brente" cyster når de var inne. Det er nok det samme som du kaller "borre"..hihi

Laptoskopi og kikkhull er det samme (når man går inn i magen uten å "åpne" opp) men jeg "brente" cyster når de var inne. Det er nok det samme som du kaller "borre"..hihi
Det heter laparoskopi, men ja, det kalles på godt norsk kikkhullsinngrep ;).

For å svare på spørsmålet til HI: hadde lav AMH-verdi, men husker ikke tallet nå. Har PCOS med veldig mange cyster, endometriose samt diverse andre hormonforstyrrelser.

Det heter laparoskopi, men ja, det kalles på godt norsk kikkhullsinngrep ;).

For å svare på spørsmålet til HI: hadde lav AMH-verdi, men husker ikke tallet nå. Har PCOS med veldig mange cyster, endometriose samt diverse andre hormonforstyrrelser.
haha.. jeg tror faktisk jeg skriver det ordet feil HVER gang! Bra noen følger med.. :P

Back
Topp