AMH verdi

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
har AMH på 11 og fikk beskjed om at det var litt lavere enn vanlig, hva er vanelig AMH verdi? Og noen som har blitt gravide på første gang med lav AMH? :)

Jeg har AMH på 4. Har blitt gravid 3 av 5 innsett, men har dessverre mistet. :( Har fått mellom 4-6 egg på uttak. Lykke til :)

Så lav ja :( hvordan er du i prosessen? :)
Venter på svar fra Oslo. Skulle ringe om 1 mnd( gyn jeg har vært hos) hvis jeg ikke har hørt noe og det er i dag. Skal ringe etter hvert, men er på jobb og vil ikke at noe skal høre meg. Skulle hatt tr i går, men den har ikke kommet. Negative tester og jeg er aldri sen :( Men vondt har jeg da.

Venter på svar fra Oslo. Skulle ringe om 1 mnd( gyn jeg har vært hos) hvis jeg ikke har hørt noe og det er i dag. Skal ringe etter hvert, men er på jobb og vil ikke at noe skal høre meg. Skulle hatt tr i går, men den har ikke kommet. Negative tester og jeg er aldri sen :( Men vondt har jeg da.

Okei :) det er ikke så lett dette her :( uff. Du får ha masse lykke til <3

har AMH på 11 og fikk beskjed om at det var litt lavere enn vanlig, hva er vanelig AMH verdi? Og noen som har blitt gravide på første gang med lav AMH? :)
Min er på 7. Men fikk vite at det var innenfor normalverdine mellom 3 og 60, så det var ikke noe å tenke på. Ble gravid på første forsøk, andre innsett! :-)

Min er på 4 og jeg er 29. De så at det var alt ok, men på privat gynekolog de så at det var lav... Venter for forsamtale på riksen og håper det går bra. Lykke til.

For snart 6 år siden var min amh verdi på 2,3. Jeg ble ikke gravid før på siste forsøk (av de tre i det offentlige), med siste egget som var på frys :Heartbigred. I tillegg har vi klart å bli gravid på egenhånd, så nå er jeg 29 + 1 uker på vei med nr 2! Tror ikke lav amh i seg selv er noe å frykte, for jeg vil tro min amh verdi nå har sunket enda mer - allikevel, spire nr 2 spreller og sparker som bare det :Heartbigred

Jeg har AMH på 8 og gynekologen mente at det var innenfor normalen. Stork klinikken syntes det var litt lavt så jeg tok gonal-f ei uke før inseminering og ble gravid på første forsøk. Har nå 4 uker igjen til termin ;)

Jeg har AMH på 8 og gynekologen mente at det var innenfor normalen. Stork klinikken syntes det var litt lavt så jeg tok gonal-f ei uke før inseminering og ble gravid på første forsøk. Har nå 4 uker igjen til termin ;)

Så spennende. Gratulerer! :D skal også gå på gonal f :happy: og menopur. Spent! Lykke til videre med den lille i magen :love017

Fikk beskjed av legen min at det var vanskelig å få en nøyaktig måling av AMH. Særlig frem til 2013 har mange fått unormalt lave verdier. De fant en bedre metode å måle det på, men at det fortsatt ikke var lett å få den nøyaktig. Jeg tok en prøve i 2012 som var på 10, har nå nettopp tatt en ny og da var den på nesten 30. Så jeg har faktisk produsert egg de siste 4 årene:p
Jeg fikk forresten aldri beskjed om at min prøve var lav når den var på 10.

Mener å huske min AMH var på 12 og at det var ganske normalt? Fikk ut 12 egg, 6 ble befruktet perfekt :)

Gravid med ett av eggene, men mistet dessverre.

Back
Topp