Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har AMH på 4. Har blitt gravid 3 av 5 innsett, men har dessverre mistet.Har fått mellom 4-6 egg på uttak. Lykke til
![]()
Jeg har ikke fått høre min amh, annet enn at de sa alle prøveresultatene var bra.. så ikke vet jeg![]()
Venter på svar fra Oslo. Skulle ringe om 1 mnd( gyn jeg har vært hos) hvis jeg ikke har hørt noe og det er i dag. Skal ringe etter hvert, men er på jobb og vil ikke at noe skal høre meg. Skulle hatt tr i går, men den har ikke kommet. Negative tester og jeg er aldri senSå lav jahvordan er du i prosessen?
![]()
Venter på svar fra Oslo. Skulle ringe om 1 mnd( gyn jeg har vært hos) hvis jeg ikke har hørt noe og det er i dag. Skal ringe etter hvert, men er på jobb og vil ikke at noe skal høre meg. Skulle hatt tr i går, men den har ikke kommet. Negative tester og jeg er aldri senMen vondt har jeg da.
Min er på 7. Men fikk vite at det var innenfor normalverdine mellom 3 og 60, så det var ikke noe å tenke på. Ble gravid på første forsøk, andre innsett!har AMH på 11 og fikk beskjed om at det var litt lavere enn vanlig, hva er vanelig AMH verdi? Og noen som har blitt gravide på første gang med lav AMH?![]()
. I tillegg har vi klart å bli gravid på egenhånd, så nå er jeg 29 + 1 uker på vei med nr 2! Tror ikke lav amh i seg selv er noe å frykte, for jeg vil tro min amh verdi nå har sunket enda mer - allikevel, spire nr 2 spreller og sparker som bare det 
Jeg har AMH på 8 og gynekologen mente at det var innenfor normalen. Stork klinikken syntes det var litt lavt så jeg tok gonal-f ei uke før inseminering og ble gravid på første forsøk. Har nå 4 uker igjen til termin![]()
og menopur. Spent! Lykke til videre med den lille i magen 
Så spennende. Gratulerer!skal også gå på gonal f
og menopur. Spent! Lykke til videre med den lille i magen
![]()
Ja, jeg har hatt tre uttak og to innsett ogsåJeg fikk ikke vite det før vi var på første samtale, vært på det ennå?![]()