AMH under 1 og mulighet for IVF ?

Minamo

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg er 35 år. Har 2 barn en frisk gutt på 12 år og en jente med DS på 3 år. Det var veldig vanskelig å bli gravid med henne og vi viste ikke hun hadde DS før hun ble født. Jeg hadde veldig my uregelmessig mens i det siste. Blodprøvene mine viste at jeg har AMH på 0.6 og lett forhøyet FSH noe som indikerer tidlig overgangsalder og ovariesvikt. Fikk beskjed fra legen at jeg har ikke mye tid og veldig lite mulighet å bli gravid igjen. Har heller ikke mulighet for IVF. Fikk resept på Letrezol men jeg har ikke begynt på den. Vet ikke om det er vits. Er det noen som har blitt gravid med så lite eggreserve ?
 
Amh på 1, men gikk igjennom IVF da. Får du ikke IVF?
Fikk beskjed fra gynokologen at jeg får ikke det fra offentlige siden jeg har 2 barn fra før og det er ikke store muligheter heller med så lite eggreserve så jeg vet ikke hva bør jeg gjøre. Jeg har gått på P-piller i 3 måneder nå . Tenkte jeg "sparer" de få eggene jeg har. Vet ikke om jeg prøver Letrezol først eller t privat IVF‍♀️ ble du gravid ?
 
Gravid på første forsøk:) Jeg fikk faktisk beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg, men så ombestemte de seg.
 
Back
Topp