Amerikansk netflix

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får tak i det?

Du må endre dns innstillingene.

Endre dns instillingene eller unblock.us.com
Sistnevnte tror jeg koster penger da...

Kan jo fortelle hvordan jeg gjør det (gratis):

* Bruk google chrome
*Trykk på menyen oppe til høyre og velg "settings"
*Velg "extensions" helt til venstre
*Bla ned og trykk på "get more extensions"
*Søk opp "hola better internet"
*Det er den øverste med bilde av en flamme du skal ha. Trykk på den blå knappen for å installere
*Vent mens den laster ned. Det skal komme en grønn knapp der det står "Install extension". Trykk på den og så på "legg til"
*Nå kommer det opp en side som viser flere nettsider der hola kan brukes. Trykk på siden som viser netflix.

Da er det bare å logge inn som vanlig :) Flammeikonet vil vises opp til høyre. Du kan skru den av og på når du vil. Så lenge den er på kan du gå rett inn på amerikansk netflix på vanlig måte ;)

Kan jo fortelle hvordan jeg gjør det (gratis):

* Bruk google chrome
*Trykk på menyen oppe til høyre og velg "settings"
*Velg "extensions" helt til venstre
*Bla ned og trykk på "get more extensions"
*Søk opp "hola better internet"
*Det er den øverste med bilde av en flamme du skal ha. Trykk på den blå knappen for å installere
*Vent mens den laster ned. Det skal komme en grønn knapp der det står "Install extension". Trykk på den og så på "legg til"
*Nå kommer det opp en side som viser flere nettsider der hola kan brukes. Trykk på siden som viser netflix.

Da er det bare å logge inn som vanlig :) Flammeikonet vil vises opp til høyre. Du kan skru den av og på når du vil. Så lenge den er på kan du gå rett inn på amerikansk netflix på vanlig måte ;)
Samme greia, bare at vi bruker zenmate.

Jeg har satt en plugin i firefox som heter multimedia og det er ganske enkelt og greit :) skal su ha det på ps3 eller 4 anbefaler jeg deg å søke på YouTube :)

Takk alle sammen:) det er nå oppe å går;)

Back
Topp