Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Herregud så fantastisk!!! Men dtakkars deg, alt du går gjennom. Håper du får litt fred og ro nåOppdatering:
Lille fjerten lever i beste velgående!!
Altså, får vi en skikkelig bråkemaker??
Såååå mye bekymringer allerede..!
Men ja. Det virker som det kan være ett hematom. Han kunne se at det var noe væskeansamling over livmoren, men ingen tydelig forklaring. Uansett langt unna fosteret så ingen fare. Bankende hjerte og sprellende armer og bein. Herregud. Jeg har gått i tre dager å trodd det værste. Nå klarer jeg ikke hverken sitte, stå eller ligge. Jeg bare svever![]()

Takk og lov!!Oppdatering:
Men ja. Det virker som det kan være ett hematom. Han kunne se at det var noe væskeansamling over livmoren, men ingen tydelig forklaring. Uansett langt unna fosteret så ingen fare. Bankende hjerte og sprellende armer og bein. Herregud. Jeg har gått i tre dager å trodd det værste. Nå klarer jeg ikke hverken sitte, stå eller ligge. Jeg bare svever![]()

BESTE nyheten! Håper du får litt ro og mak til å sveve og nyte litt tanken på bebis der inne nå 

Ååååå så fantastisk at det har gått braOppdatering:

Åherreli! Så godt å høreOppdatering:
Jeg skjønner deg såå godt. Fant de noen årsak til blødningen? Siden de så bankende hjerte dagen etter lever nok lille spirenJeg opplevde også fossblødning på mandag. Var på et offentlig sted i dokø og kjente bare at det rant og rant. I timen før hadde jeg kjent stikkinger i endetarmen (det pleier jeg forsåvidt å få før jeg får mensen og og jeg er litt forstoppet) som jo er ganske vondt, men ikke noe vondt i magen. Var hos lege dagen etter og fikk se er bankende hjerte, men er ikke betrygget enda. Har ultralyd på mandag, så håper lille knerten lever.
Skal tenke på deg å krysse alt frem til mandag ❤
Så utrolig glad på deres vegne for at alt er som det skal! 
På ultralyd så de noe de trodde var en fostersekk nummer 2, som de trodde at det hadde vært anlegg for en tvilling som tømte seg med fostervann og blod. Denne tvillingen har ikke blitt oppdaget før, så den har nok aldri utviklet seg fra den var celle. Rart å tenke på.Jeg skjønner deg såå godt. Fant de noen årsak til blødningen? Siden de så bankende hjerte dagen etter lever nok lille spirenSkal tenke på deg å krysse alt frem til mandag ❤
![]()
Jeg har tenkt på deg! Har du vært på noen videre undersøkelser? Hvordan går det med deg?På ultralyd så de noe de trodde var en fostersekk nummer 2, som de trodde at det hadde vært anlegg for en tvilling som tømte seg med fostervann og blod. Denne tvillingen har ikke blitt oppdaget før, så den har nok aldri utviklet seg fra den var celle. Rart å tenke på.
Takk for oppdatering! Hvor langt på vei er du nå?Jeg har ikke vært på noen videre undersøkelser, men har heller ikke blødd noe mer eller har vondt, så jeg får bare vente til neste ultralyd. Tror i alle fall jeg kjenner litt spark om kveldene, så tror at alt er fint nåtakk som spør!
Jeg er i uke 15Takk for oppdatering! Hvor langt på vei er du nå?![]()