Amandus dyrepark

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
Noen som har vært her?
Er det langt å kjøre fra Oslo og er det å anbefale? :)

Vi var der i går:) Det ligger i Stange, sikkert litt over en time fra oslo....sjekk gule sider.no. Parken er akkurat stor eller liten nok for min del hvertfall:)Lønner seg foresten og ta med mat og grille der....Ellers blir det en dyr tur;)

Jeg synes den parken er kjempe koslig! Den har ikke så mye mas og man koser seg på runden og stresser ikke. Gode muligheter for grilling. Vi har vært der vært år de siste årene og snuppa storkoser seg der.

Takk folkens!

Ser ut til å være i overkant av to timer fra Oslo. Hadde sikkert lønt seg å dra litt tidligere om vi først skulle dit, eller tror dere tre timer der holder for en liten på snart tre år kanskje?

Ser jo innmari koselig ut der!

Takk folkens!

Ser ut til å være i overkant av to timer fra Oslo. Hadde sikkert lønt seg å dra litt tidligere om vi først skulle dit, eller tror dere tre timer der holder for en liten på snart tre år kanskje?

Amadeus dyrepark du tenker på? som ligger ved Hamar?
Kjempekoslig der,men ikke så stort at jeg ville ha kjørt flere timer for å ta turen.

mlinn*martinesmamma* skrev:
Takk folkens!

Det vil jo være en morsom tur for liten og stor og på 3timer rekker man igjenom parken vil jeg tro. er jo en del å se på så de små blir jo slitne av det også.

Det tok oss en time fra Lillestrøm, hvor mye av farten gikk i 30-70km/t pga. av alt arbeidet.. Og det tar vel bare 20min. fra Oslo sentrum, så er ikke så langt.
Vi var der vel i to timer ca., tror tre timer vil holde ganske bra:-) Kjempefin park, gleder meg til å dra tilbake:-D

Back
Topp