amandine poteter

*Bianco*

Forumet er livet
hvordan tilbredes  de?sånne tapas poteter![:)]

Eneste måten jeg kjenner til med Amandine er gubbens bruk.
Koker de i 10 min, heller av vannet og så deler de i skiver på ca 1 cm, så stekes de i panne med smør.

Knallgodt!

Man koker ikke Amandine.. Man baker dem, steker dem, eller saltbaker dem. 

ORIGINAL: Sicily

hvordan saltbaker man dem da?

Man kan fin koke de litt jo.. så lenge de avsluttes med å steke de.

ORIGINAL: Nutteputta

Man kan fin koke de litt jo.. så lenge de avsluttes med å steke de.

Ja, det kan man[:D]

men hvordan saltbaker man de da?noen som vet?[:D]

Går fint ann å bare koke de og[:)] Det gjør jeg og de er kjempe gode, lever enda gjør jeg også[8D]

noen som vet hvordan man tilbreder de som de gjør på egon da?slike tapasretter derifra

det er så godt[;)]

Google er din venn, tralalalala.. 

Noe av det mest vanlige er å dekke de med olje, finpepper og gourmetsalt! Ofte slik man får servert de på restaurant! Knallgodt!
Inn i ovnen på 225 grader i 20-30 min (avhengig av str på potetene og ovnen din). De er ferdige når de er blitt gylne (greit å snu litt på de halvveis inn i steketiden) og de er blitt litt skrukkete [:)]

ORIGINAL: Fabrina

Noe av det mest vanlige er å dekke de med olje, finpepper og gourmetsalt! Ofte slik man får servert de på restaurant! Knallgodt!
Inn i ovnen på 225 grader i 20-30 min (avhengig av str på potetene og ovnen din). De er ferdige når de er blitt gylne (greit å snu litt på de halvveis inn i steketiden) og de er blitt litt skrukkete [:)]

takk for et godt tips.dette skal prøves .[:D]

Google er din venn, tralalalala.. 

jada jeg har søkt tralalalala [:-]men tenkte hvis noen hadde noe tips,for  de tilbredes på ulike måter

å ja amandine poteter kan kokes [;)]

Back
Topp