Amanda_

ThereseAa

Forumet er livet
Hvor i all verden har det blitt av Amanda_??

Det er maaaaange dager siden jeg har sett henne her inne.
Kom tilbake da vennen, jeg savner deg!

Merkes at hun er borte ja[;)]men det er vel julestria som har tatt hun, eller så har hun vel ikke nett?rart....savnet er hun hvertfall[:)]

Ja hvor er du blitt av? Savner deg her inne [:)]

spørs om hu har tulla seg bort på julegavehandling..?? Håper du finner veien hjem til BV igjen snart!![8D]

ja, det samme har jeg tenkt på. Savner deg her Amanda! Det er nok denne julestria som opptar henne[:D]

syns ikke det ligner henne å ikke komme innom her på så mange dager, så jeg sendte henne en tekst melding for et par timer siden, men har enda ikke hørt noe [8|]

ORIGINAL: ThereseAa

syns ikke det ligner henne å ikke komme innom her på så mange dager, så jeg sendte henne en tekst melding for et par timer siden, men har enda ikke hørt noe [8|]
Hmm,det var rart!!AMANDA kom tilbake!!![:)][:)]

Hmm så snodig.. Hvor er Amandan min????[:D] We miss u!!! Come hooooome[:D]

Må være jula som har tatt henne!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMAAAAAAAAANNNNNNNDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOM TILBAKE!!!!!!!!!!

Julenissen har kidnappa henne, jeg ønska meg en gledes-spreder til jul![:D]

Nei, men det er snodig at hun ikke har vært her![&:]

Cecilie!!!!! Hvor er du?

Uff, dette synes jeg nesten begynner å bli litt guffent.. [&:] Er jo ikke likt henne å være borte så lenge? Og når hun ikke svarer på mobilen heller?
AMANDA, vi savner deg!! Håper du og dine har det bra!

ORIGINAL: babylykke82

Uff, dette synes jeg nesten begynner å bli litt guffent.. [&:] Er jo ikke likt henne å være borte så lenge? Og når hun ikke svarer på mobilen heller?
AMANDA, vi savner deg!! Håper du og dine har det bra!

Svarer hun ikke på mobilen heller? har du prøvd å ringe på den og? uff, håper ikke det er skjedd noe da...

Therese har sendt henne en sms uten å få svar.

Ikke hørt noe enda? Kan du ikke prøve å ringe henne?for å høre om tlf i det hele tatt er slått av/på?

har akkurat prøvd å ringe henne. Mobilen er slått av og ingen svarer hus telefonen. [8|]
Fant begge nr. i telefonkatalogen på internett. Kanskje hun har et annet mobil nr?

er det noen her som har mobilnr. til Cecilie??

Uffameg, altså.. Kjenner jeg får vondt magen nå. [&o] Sikkert en forklaring på dette, men blir litt bekymra for henne.. Håper noen vet en måte å få tak i henne på, og at alt er bra!

har akkurat prøvd å ringe henne. Mobilen er slått av og ingen svarer hus telefonen. [8|]
Fant begge nr. i telefonkatalogen på internett. Kanskje hun har et annet mobil nr?

er det noen her som har mobilnr. til Cecilie??

Æsj, så vemmelig!! Nå blir jeg faktisk litt engstelig her....hjelpes, tenk om det har skjedd noe.
Size'r opp teksten din jeg, håper noen får tak i henne....

Back
Topp