Amanda prøver på nr to ❤️

Vis vedlegget 299306 Vis vedlegget 299307 Nå er Leander litt over 5 mnd og tiden går fort fort! Men vi koser oss så mye!

Vi har snakket frem og tilbake om og kanskje prøve på en til etterhvert.
Tok en test idag, for og sjekke. Fælt og si det, men håper egentlig dette bare er skygge
Testet noe mer? Ble jo så spent nå :rolleyes: tenk om, dere som prøvde en stund på første.
 
Fin gutt:Heartred

Skal kanskje ikke si dette da, men syns ikke det ser ut som skyggestrek:knegg: kan jeg få le litt? Bare bittelitt? Siden jeg er gravid (13 uker) og har en på snart 7 måneder:laughing025 Det var ikke planlagt og jeg hadde spiral å alt
Huff, ja bare og le :happy093 Hsr ikke turt og Ta en ny ennå, men håper det var skygge selvom den så rosa ut. Jeg bruker psprøyte, den går ut om 3 uker. Så burde vel strengt tatt være skygge, men vi får se ❤️
 
Koselig og se dere ennå er ivrige altså! Tok en test nå. Og det er bare skygge :hello2 husker nå hvorfor jeg hatet RFSU altså! Er en veldig svak skygge der nå. Får bestille noen babyplan og ha liggende! Det er vel de mest korrekte etter hva jeg husker? Eller hva mener dere?
Slenger med bilde av den negative testen, med skygge :Heartbigred bilde nr to er 10 min etterpå.
 

Vedlegg

  • FA3E4B9F-821D-4317-AD0B-C10BF4D16CCE.jpeg
    FA3E4B9F-821D-4317-AD0B-C10BF4D16CCE.jpeg
    20,6 KB · Visninger: 109
  • E4BFB028-6042-459F-BC7D-2DA29D32CD75.jpeg
    E4BFB028-6042-459F-BC7D-2DA29D32CD75.jpeg
    9,2 KB · Visninger: 109
Last edited:
Koselig og se dere ennå er ivrige altså! Tok en test nå. Og det er bare skygge :hello2 husker nå hvorfor jeg hatet RFSU altså! Er en veldig svak skygge der nå. Får bestille noen babyplan og ha liggende! Det er vel de mest korrekte etter hva jeg husker? Eller hva mener dere?
Slenger med bilde av den negative testen, med skygge :Heartbigred
Er noen som har fått falske streker på babyplan i det siste. Jeg var veldig fornøyd med make sure fra komplett apotek :) de har jo tilbud titt og ofte. Var nok bare lurestrek ja, burde vært veldig synlig idag så mange dager etterpå.
 
Er noen som har fått falske streker på babyplan i det siste. Jeg var veldig fornøyd med make sure fra komplett apotek :) de har jo tilbud titt og ofte. Var nok bare lurestrek ja, burde vært veldig synlig idag så mange dager etterpå.
Ja det jeg også tenker! Så da kan jeg roe ned. Da bestiller jeg noen derifra.
 
Har nå ligget to dager med oppkast, omgangssyke? Skjedde akkurat det samme ifjor, bare litt tidligere på året :angelic: Kjedelig at det er tomt for tester hjemme nå, får vel kjøpe inn noen.
 
Har nå ligget to dager med oppkast, omgangssyke? Skjedde akkurat det samme ifjor, bare litt tidligere på året :angelic: Kjedelig at det er tomt for tester hjemme nå, får vel kjøpe inn noen.
Ojj Ojj, er det en spire likevel? :nailbiting::woot: Nå skulle jeg ønske du kunne fått mine! Bensinstasjonen? :joyful:
 
Satser vel egentlig på at det ikke er det, misforstå meg rett! Prøver og holde meg med og teste, skal se om jeg klarer og vente til tirsdag!
Jeg kjenner meg igjen! Et søsken nå såpass tidlig hadde ikke vært helt etter planen men så får man plutselig testetrang igjen:hilarious: God bedring!:Heartred
Glemte å skrive det før i dag:facepalm:
 
Imorgen går p-sprøyta ut, og tanta har kommet for fullt. Får håpe syklusen fort blir normal etter prevensjon. Spennende tid
 
Spennende med ny prøverunde igjen! :)
 
Back
Topp