Amanda prøver på nr to ❤️

Tusen takk for alle gratulasjoner.
Nå har vi ligget til overvåkning i 2 dager på sykehuset, da lille har fått rs viruset. Kom hjem ikveld, så får vi håpe det hjelper med saltvann i nesa og saltvann i pustemaskin. Dette er vondt for mammahjertet, men han er heldigvis noe bedre enn igår :Heartbigred

God bedring til fine prinsen ❤️❤️❤️
 
God bedring til den lille :Heartblue
 
Gratulerer så mye med lille gutt, og masse god bedring❤️❤️
 
Tusen takk for god bedring meldinger dere :Heartbigred
Etter og ha vært på sykehuset siden sist torsdag er vi endelig hjemme igjen og lille er i mye bedre form. Ikke helt frisk ennå selvfølgelig, men på god vei :Heartbigred

Tenk at på tirsdag er han 1 mnd allerede, helt skummelt hvor fort tiden går! Vi er så lykkelige:Heartbigred
 
Så skummelt med RS, det har vært frykten her i hele vinter (nesten glad vi nærmest har vært isolert store deler av tiden). God bedring ❤️
 
Tenk at L snart er 3 måneder. Tiden går så altfor fort!
Vi har det veldig fint, har sliti med melkeproduksjonen og han har sliti med vond mage. Magen hans er på bedringens vei og får håpe produksjonen min går oppover snart.
 

Vedlegg

  • 69B59FB6-4AAF-42BC-A6AE-A8E5E07F0704.jpeg
    69B59FB6-4AAF-42BC-A6AE-A8E5E07F0704.jpeg
    28,6 KB · Visninger: 112
Tenk at L snart er 3 måneder. Tiden går så altfor fort!
Vi har det veldig fint, har sliti med melkeproduksjonen og han har sliti med vond mage. Magen hans er på bedringens vei og får håpe produksjonen min går oppover snart.
Så fin han er❤️
 
Tenk at L snart er 3 måneder. Tiden går så altfor fort!
Vi har det veldig fint, har sliti med melkeproduksjonen og han har sliti med vond mage. Magen hans er på bedringens vei og får håpe produksjonen min går oppover snart.
Ååh så fin godt å høre dere har det bra :) ja vi får satse på det:) supert med oppdatering - da jeg hadde tenkt til å skrive til deg ❤️
 
Så skjønn han er
 
image.jpg
4B86A904-F818-4B1E-A3C2-C5AD6CD081DB.jpeg
Nå er Leander litt over 5 mnd og tiden går fort fort! Men vi koser oss så mye!

Vi har snakket frem og tilbake om og kanskje prøve på en til etterhvert.
Tok en test idag, for og sjekke. Fælt og si det, men håper egentlig dette bare er skygge
 
Å så skjønn en gutt!

Ser strek :) Spennende ;)
 
Åi, åi :D Så spennende!
 
Fin gutt:Heartred

Skal kanskje ikke si dette da, men syns ikke det ser ut som skyggestrek:knegg: kan jeg få le litt? Bare bittelitt? Siden jeg er gravid (13 uker) og har en på snart 7 måneder:laughing025 Det var ikke planlagt og jeg hadde spiral å alt
 
Vi fikk også en sånn overraskelse. 15 mnd mellom mine. Begynner å få hodet over vann nå som minste har bikka 1 år. Ville nok aldri planlagt to så tette, for det er tidvis innmari slitsomt. Men samtidig så er det fantastisk å se gleden de har av hverandre. Så hvis det er strek, hvis det blir baby; gratulerer og mitt heteste tips er senk kravene til både omgivelsene dine og deg selv
 
Back
Topp