Amanda prøver på nr to ❤️

39+3
Herrelighet har helt glemt og oppdatere her inne jeg.

Har ikke skjedd noe særlig siste tiden, annet en at magen vokser mye :smiley-bounce012

Vært på vekstkontroll idag pga store sf mål, men viste seg bare og være mye fostervann. Jordmor regnet ut at størrelsen vil være 3450 ved termin.

Er ekstremt sliten om dagen, mye kynnere og mye mensensmerter. Men tenk det, etter så mange aborter og en god stund med prøving har vi snart lille gutten vår:Heartblue
 

Vedlegg

  • E6B15C60-7F07-4E0D-95DE-BC54B950C78F.jpeg
    E6B15C60-7F07-4E0D-95DE-BC54B950C78F.jpeg
    530,5 KB · Visninger: 117
Lykke til med siste innspurt. Snart er han her :Heartblue
 
39+3
Herrelighet har helt glemt og oppdatere her inne jeg.

Har ikke skjedd noe særlig siste tiden, annet en at magen vokser mye :smiley-bounce012

Vært på vekstkontroll idag pga store sf mål, men viste seg bare og være mye fostervann. Jordmor regnet ut at størrelsen vil være 3450 ved termin.

Er ekstremt sliten om dagen, mye kynnere og mye mensensmerter. Men tenk det, etter så mange aborter og en god stund med prøving har vi snart lille gutten vår:Heartblue
Åh herlighet, så stor og fin guttemage du har ❤️❤️❤️ godt å høre det går bra med deg :) masse lykke til de neste ukene :) du må oppdatere når den lille har ankommet verden ❤️
 
40+1
God jul til dere alle! :Heartbigred
Ingen baby her ennå, men natt til lørdag var jeg inne på føden pga sterke kynnere/rier. De mente det var åpningsrier og jeg var 2 cm, fortsatt av og på med åpningsrier, ekstremt nedpress og en rygg som verker. Får håpe det tar seg opp snart!
 
40+1
God jul til dere alle! :Heartbigred
Ingen baby her ennå, men natt til lørdag var jeg inne på føden pga sterke kynnere/rier. De mente det var åpningsrier og jeg var 2 cm, fortsatt av og på med åpningsrier, ekstremt nedpress og en rygg som verker. Får håpe det tar seg opp snart!

God jul til dere også Amanda ❤️ spennende dager fremover! Håper alt går bra også lykke til! Snart har du verdens beste gave i dine hender ❤️
 
25.12.18 klokken 17.42 kom verdens beste og fineste Baby til verden :Heartblue
Ble en lang startfase med åpningsrier fra lørdag til mandag, deretter startet riene i 11 tiden mandag kveld, og han var ute tirsdag ettermiddag. Vi er så stormforelsket :Heartbigred:wav
 
25.12.18 klokken 17.42 kom verdens beste og fineste Baby til verden :Heartblue
Ble en lang startfase med åpningsrier fra lørdag til mandag, deretter startet riene i 11 tiden mandag kveld, og han var ute tirsdag ettermiddag. Vi er så stormforelsket :Heartbigred:wav
Åååååh så gode nyheter ❤️ gratulerer så mye! Godt å høre at det gikk bra ❤️ masse lykke til i tiden fremover! Så glad på deres vegne! Send gjerne et bilde av gullet deres da ❤️
 
25.12.18 klokken 17.42 kom verdens beste og fineste Baby til verden :Heartblue
Ble en lang startfase med åpningsrier fra lørdag til mandag, deretter startet riene i 11 tiden mandag kveld, og han var ute tirsdag ettermiddag. Vi er så stormforelsket :Heartbigred:wav
Gratulerer så masse❤️❤️❤️
 
Gratulerer så mye ❤️❤️
 
Gratulerer så mye ❤️
 
Gratulerer så masse :Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Gratulerer så mye da fødte vi samme dag :)
 
Tusen takk for alle gratulasjoner.
Nå har vi ligget til overvåkning i 2 dager på sykehuset, da lille har fått rs viruset. Kom hjem ikveld, så får vi håpe det hjelper med saltvann i nesa og saltvann i pustemaskin. Dette er vondt for mammahjertet, men han er heldigvis noe bedre enn igår :Heartbigred
 

Vedlegg

  • 80335687-9C70-4EDC-B386-DC89F9F47D77.jpeg
    80335687-9C70-4EDC-B386-DC89F9F47D77.jpeg
    215,3 KB · Visninger: 105
Back
Topp