Amanda prøver på nr to ❤️

Herlighet for en vei du har hatt!! begynte å lese dagboken etter jeg kom fra jobb idag og ferdig nå..
etter så mange nedturer er det så godt å komme fram til at det går bra med dere!!! [emoji173]️ jeg er så glad på deres vegne!
Gratulerer med lille gutt [emoji170][emoji16]
 
Deilig med litt egenpleie
 
22+1
Ingen store forandringer. Vært på visning på en leilighet vi likte veldig godt. Har tenkt på og få kjøpt oss leilighet, men inntil videre blir det og leie. Spennende hva det blir til fremover.

Ingen store planer denne uken, bare surre litt hjemme og rydde og styre på.

Jordmor time til uken.
 
23+0 [emoji170]
Tenk at jeg har kommet hitt allerede, er nesten litt uvirkelig.

Igår kveld kjente samboeren spark også, det var veldig gøy!

Ellers er formen lik, ryggen verker. Men ellers greit, sliter litt med energien bare.

20180825_225442.jpg
 
23+0 [emoji170]
Tenk at jeg har kommet hitt allerede, er nesten litt uvirkelig.

Igår kveld kjente samboeren spark også, det var veldig gøy!

Ellers er formen lik, ryggen verker. Men ellers greit, sliter litt med energien bare.

Vis vedlegget 272310
Nydelig mage[emoji7] [emoji173]
 
Gratulerer med 23 uker
Flott mage
 
Gratulerer så masse :D
Nydelig mage! :Heartblue:Heartblue
 
Tusen takk [emoji173] Hvordan går det med deg?
Venter på oppstart av IVF [emoji4]
Ellers bra [emoji16][emoji16]
Takk som spør [emoji173][emoji173]
 
Gratulerer med 23 uker[emoji7][emoji7] og så fiiin mage!![emoji173]️ herlig at dere har kjent spark begge to!!
 
Gratulerer så mye med 23 uker! Å ja, for en herlig fantastisk mage! All lykke til dere to, så rørende å lese hele dagboken din altså! :)
 
24+2
Formen er lik som tidligere, bare begynt og få veldig vondt i høyre hofte.. Men klager ikke, lille sparker og er livlig som aldri før ❤

Dårlig med oppdateringer om dagen, appen har plutselig blitt borte? Noen som vet hva som har skjedd?

Imorgen skriver vi under på ny kontrakt på ny leilighet vi skal leie, gleder meg så fælt til og innrede babyrom
 
Back
Topp