Amanda prøver på nr to ❤️

Gratulerer så mye :)
 
15+1
Syntes fortsatt det er veldig rart at jeg har kommet "så" langt, og at alt er bra. Litt uvirkelig egentlig [emoji173][emoji170]

Var hos jordmor på onsdag og det viser seg at jeg har gått ned ganske mye i vekt! MEN jeg begynte i en ny jobb hvor jeg er mye mer aktiv i starten av graviditeten, og jeg har jo nok og gå på!
Veide 85 når jeg ble gravid og nå veier jeg 73, veldig rart og tenke på. Men tar vel ikke lange tiden får kiloene kommer tilbake, hehe.

Har dager med litt mer energi nå, og det er så deilig.

I dag drar vi til Risør og blir der i helgen, og det skal bli veldig godt [emoji173]

Legger ved et mage bilde, masse luft og fett! Gleder meg til det kommer babymage
Vis vedlegget 264867

Jeg også gikk fra 86kg i begynnelsen av svangerskapet ned til 78 kg men nå når jeg er i tredje trimester så veier jeg 85kg så de kommer tilbake [emoji23] gratulerer så mye forresten [emoji7]
 
Gratulerer så mye[emoji170]
 
Gratulerer med en liten gutt på vei
 
19+2
Merker jeg er dårlig på og oppdatere her.

Alt er fortsatt fint, men sliter mye med smerter i beina og bekkenet. Hvis det fortsetter kommer jeg nok til og se om jeg får sykemelding, er også så utrolig sliten om dagen. Så kan kanskje være greit med sykemelding, jeg har jo også en fysisk tung jobb. Så er litt redd for at kroppen blir litt før mye belastet. Hva tenker dere?

Magen vokser, ser det godt når jeg ligger. Denne rare klumpen nederst.
Og vi er selvfølgelig overlykkelige over at vi har fått vite at vi får en liten gutt, mannen snakker mye om guttenavn om dagen [emoji7]
GOBFilter20180731163021.jpg
 
19+2
Merker jeg er dårlig på og oppdatere her.

Alt er fortsatt fint, men sliter mye med smerter i beina og bekkenet. Hvis det fortsetter kommer jeg nok til og se om jeg får sykemelding, er også så utrolig sliten om dagen. Så kan kanskje være greit med sykemelding, jeg har jo også en fysisk tung jobb. Så er litt redd for at kroppen blir litt før mye belastet. Hva tenker dere?

Magen vokser, ser det godt når jeg ligger. Denne rare klumpen nederst.
Og vi er selvfølgelig overlykkelige over at vi har fått vite at vi får en liten gutt, mannen snakker mye om guttenavn om dagen [emoji7]
Vis vedlegget 268867

herregud for en nydelig babymage<3 så koselig med en liten prins<3
 
19+4
Igår hadde jeg en skremmende opplevelse, var på jobb og fikk ekstremt vond pressfølelse nederst i magen, i tillegg kom det litt blod. Da blir jeg jo selvfølgelig hysterisk [emoji15] Ringte føden og de ville ha meg opp for en sjekk, Så dro rett opp.
Heldigvis var det ingenting farlig, hun mente jeg det kunne komme av slimhinnene. Ikke vet jeg, men alt var bra med lille L i magen [emoji173]

Nå har jeg og mannen fri fra idag til søndag, så vi reiser til Risør og i helgen. Skal bli veldig godt og komme seg litt bort og slappe av.

Kikket på litt mage bilder nå, og utrolig hvordan det vokser [emoji23] [emoji15] [emoji7] [emoji7]
Collage%202018-08-02%2013_41_03.jpg
 
Så nydelig babymage du har :Heartred:Heartred:Heartred
 
Ekkel opplevelse. Godt du ble møtt bra og at alt stod bra til i magen.
Kos dere på tur
 
19+4
Igår hadde jeg en skremmende opplevelse, var på jobb og fikk ekstremt vond pressfølelse nederst i magen, i tillegg kom det litt blod. Da blir jeg jo selvfølgelig hysterisk [emoji15] Ringte føden og de ville ha meg opp for en sjekk, Så dro rett opp.
Heldigvis var det ingenting farlig, hun mente jeg det kunne komme av slimhinnene. Ikke vet jeg, men alt var bra med lille L i magen [emoji173]

Nå har jeg og mannen fri fra idag til søndag, så vi reiser til Risør og i helgen. Skal bli veldig godt og komme seg litt bort og slappe av.

Kikket på litt mage bilder nå, og utrolig hvordan det vokser [emoji23] [emoji15] [emoji7] [emoji7] Vis vedlegget 269176
Så stor og fin baby mage [emoji7][emoji7]
 
20+1
Har vært veldig fornøyd med at formen har vært så fin, men nå har nok bekkenet satt igang.. Klarer såvidt og bevege meg, når jeg gjør det er det kun museskritt som funker. I tillegg til det spotter jeg litt, gjort det siden forige uke, og press nederst i magen som er fryktelig ubehagelig. Har vært på føden 2 ganger og sjekket, alt ser riktig ut og lille i magen spreller som bare det. Tar meg nok en tur til legen for sykemelding i morgen, klarer jo ikke jobbe med denne formen.

Men så lenge lille har det bra er jeg fornøyd, selv om det er slitsomt med disse plagene.

Var en tur på stavern i helgen, og måtte jo få tatt et mage bilde da [emoji7]
20180806_171303.jpg
 
Du ser helt fantastisk ut!
Kjempe flott!
Hipp hurra for 20 uker!
 
Så fin du er[emoji7][emoji7]
 
Herrefred allerede uke 20 [emoji173]️ og fin du er! Gleder meg så til det er gravidmage her og ikke bare oppblåst [emoji23]
 
Gratulerer med halvgått og fin mage

Ta vare på deg selv og lytt til kroppen!
 
20+6

Ikke så mye nytt og fortelle egentlig, alt er ganske fint og formen er ganske grei. Bortsett ifra ryggen/bekkenet da. Hvis jeg går rimelig sakte går det greit.
Har blitt 100% sykemeldt, legen og gynekologen sammen vil at jeg skal være sykemeldt ut svangerskapet, pga ryggen og tidligere aborter. I tillegg til at jeg har hatt noen småblødninger.

MEN! Igår kjøpte vi vogn [emoji7]
Det ble Emmaljunga city cross, kjøpte brukt. Det er en 2015 modell, men liggedelen er brukt til og sove i, i 3 mnd og sittedelen er ubrukt. Så veldig god stand!

I dag skal vi en tur inn på babybanden i Oslo og se på bilsete. Deilig og få litt ting på plass.
 
Gratulerer med innkjøp av vogn :) Og lykke til med videre shopping :)
 
Gratulerer med vognkjøp og 21 uker
Ta vare på deg selv
 
Back
Topp