Amalies jul-Langnissselue oppskrift?

RedFrost

Forumet er livet
Er det noen som har en slik strikke oppskrift?
Jeg har uten hell spurt i alle strikkebutikker jeg vet om og har tilgang til.
 
Prøver å dytte denne opp en gang i håp om at noen kan ha oppskriften. [:)]
 
Du, kan være jeg har denne liggende en eller annen mystifistisk plass...

Men det er nok en lefsete sak nå i såfall [&:] Oppskriften er revet ut av et ukeblad en gang i tiden nemmelig [:)]

*går og leter*
 
Krysser fingrene for at du finner den. [:D]
Det hadde vært toppers.
 
Leter fortsatt innimellom når jeg kommer på nye steder jeg kanskje kan ha lagt det [8D] [:)]
(Liten leilighet, men med mange "lure" gjemmesteder til ting som ikke brukes daglig..) Hehe [:D]
 
[:D] Hehe.
Venter spent, og håper du finner den. [;)]
 
Jeg har den i strikkeheftet fra Månetoppen.
Tror det kan være den du er ute etter!? Kort, mellomlang og lang lue.
 
Månetoppen ja... Er samme det, mener jeg. Er i alle fall oppskrift til lang, kort og mellomlang på den jeg har *et sted* mener jeg å huske [:)] + votter og tøfler... Og så skal de toves, sant vel? [8|]
 
Fant den!!!!!!!!!! [:D] [:D] [:D] Men den er jammen godt brukt denne oppskriften, og det syns [8D]
Men, men...

Skal scanne sidene (2 x A4) og sende til deg i morgen på mail, om du sender meg e-mail adressen din på PM? [:)]
 
Månetoppenoppskriften her toves hvertfall [;)]
 
ORIGINAL: strikketrollet

Månetoppenoppskriften her toves hvertfall [;)]


Yep... Så nå at det var månetoppens oppskrifter jeg hadde i det ukebladet også.. [:)]
Men lenge siden jeg har laget de selv, så husket ikke på stående fot om de skulle toves eller ei [8D] [:D]
 
ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: strikketrollet

Månetoppenoppskriften her toves hvertfall [;)]


Yep... Så nå at det var månetoppens oppskrifter jeg hadde i det ukebladet også.. [:)]
Men lenge siden jeg har laget de selv, så husket ikke på stående fot om de skulle toves eller ei [8D] [:D]

 
 
Utrolig flott oppskrift. Og varm i denne kulda også - ikke minst, hehe [;)] Nesten sånn at man vurderer å strikke en sånn til seg selv også [8D]
 
ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Fant den!!!!!!!!!! [:D] [:D] [:D] Men den er jammen godt brukt denne oppskriften, og det syns [8D]
Men, men...

Skal scanne sidene (2 x A4) og sende til deg i morgen på mail, om du sender meg e-mail adressen din på PM? [:)]


PM sendt. [:D]
 
Hei, sniker litt jeg[;)] Bare lurte på om det er en veldig avansert oppskrift, eller om den kan brukes til oss som ikke er proffe strikkere? :)
 
ORIGINAL: vimsemamma

Hei, sniker litt jeg[;)] Bare lurte på om det er en veldig avansert oppskrift, eller om den kan brukes til oss som ikke er proffe strikkere? :)


Ikke avansert what so ever [;)] Send meg e-mail adressa di, så sender jeg deg oppskrifta [:)]
 
Hei, sniker litt jeg[;)]&nbsp;Bare lurte på om det er en veldig avansert oppskrift, eller om den kan brukes til oss som ikke er proffe strikkere? :)<br />
</blockquote><br />
<br />
Ikke avansert what so ever [;)] Send meg e-mail adressa di, så sender jeg deg oppskrifta [:)
Ser dette er en eldgammel tråd, men med et snev av håp så spør jeg likevel. Du har vel ikke tilfeldigvis oppskriften fortsatt?
 
Back
Topp