Amahel

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
ImageUploadedByBV Forum1360351856.896557.jpg
Babyteppet!

Det var fint! :-)
Har du strikket?

Oi,så fint det er :-)

Kjempe fint :D
Det ser ikke så vanskelig ut, så dette skal jeg få til :D
Tusen takk for opplæring ;)

Det går jo strålende Amahel!

Dette var en veldig inspirerende tråd, og jeg har faktisk strikket masse i dag etter å ha lest dette. :) :) :)

Jeg har også fått helt dilla på strikking nå :-)

Jeg holder på med et babyteppe,strikke masse firkanter i forskbellige str og rosa eller hvit farge og sy de sammeb,får se om jeg erfornøyd med resultatet :)

Jeg holder på med et babyteppe,strikke masse firkanter i forskbellige str og rosa eller hvit farge og sy de sammeb,får se om jeg erfornøyd med resultatet :)
Et slik teppe begynte jeg på til jentene når jeg ventet minsta for 10 år siden......
Lappene ble aldri sydd sammen til teppe og ligger enda i en eske...... :p
Denne gangen skal jeg fullføre ;)
Og jeg er kommet ganske så langt allerede :D

Sleng ut et bilde av prosjektene deres da!!!

Vi har io alle sånne ting liggende og fant i std sa jeg ryddet en fødsels gave jeg hadde laget for lenge siden, har vist glemt den....
ImageUploadedByBV Forum1360495329.582248.jpg

Men nå legger jeg deb til side, mon egen lille tille kan jo bruke den!!!

Vi har io alle sånne ting liggende og fant i std sa jeg ryddet en fødsels gave jeg hadde laget for lenge siden, har vist glemt den....
Vis vedlegget 4277

Men nå legger jeg deb til side, mon egen lille tille kan jo bruke den!!!

Den var søt :-) her er det jeg har laget til nå... Er ikke så rask,og litt nybegynner med mønster,men nå er jeg iallfall i gang :-)
ImageUploadedByBV Forum1360497103.826482.jpg
ImageUploadedByBV Forum1360497122.059950.jpg

Strikket et tilsvarende til en av niesene mine,og bestemor strikker et sånt til meg nå :-) Hun ville gjøre det <3 Har også 4 sånne i voksenpledd strikket av bestemor - nydelige!!! Jeg derimot syns 1babyteppe var stort prosjekt ;-) Hun er 92 år om 2 uker, men "still going strong" som dere ser ;-)

ImageUploadedByBV Forum1360497404.054749.jpg

Imponerende av en 92 åring;)

Back
Topp