Du har jo vært så flink å lage Oul tråd. . Skulle vi fulgt på med å skrive hva di forskjellige venter også eller? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var snakk om det litt tidligere, og vi ble enige da om at de som får jenter farges rosa og de som får gutt farges blå.Du har jo vært så flink å lage Oul tråd. . Skulle vi fulgt på med å skrive hva di forskjellige venter også eller?![]()
Hihihi.Ja se der. . Klarer ikke henge med på alt.. sorry. . Flinke begge tomen blir vel mest aktuelt å farge termin lista etterhvert da oul ikke vil være aktuell lenger når alle har vært. .
Det var snakk om det litt tidligere, og vi ble enige da om at de som får jenter farges rosa og de som får gutt farges blå.
Tror ikke det er mulig å skrive så mye mer da jeg allerede får opp at jeg har for mange bokstaver bare når jeg er inne og redigerer fargene her etterhvert som jeg får nyss i hva de forskjellige får![]()
Om du har endringer i terminlista så skriver du bare i tråden der så endrer jeg etter ønskeHvor skriver man inn hva man får? Jeg vet at vi får en gutt... skal jeg skrive det i ett nytt innlegg? Jeg har ikke vært på oul enda, men de var veldig sikre på gutt da vi var på ul hos privatist sist.