amøøøbe!!

Beht86

Glad i forumet
hvordan laster dere opp de fine bildene deres... eller signatur kaller dere det vel =)
får beskjed om at bilde er for stort.. uansett hvilket bilde jeg bruker... hmmm..

oxo de dere fiiiiiiiine "kalenderne" der det står hvor gamle knøttene er.. hvor er de fra?? meg vil ha...
fant ut at jeg bare måtte bøye meg i støvet å innrømme at dette kan jeg ikke =)

lastet ned photoscape da.. og prøvde å finne masse freebies som jeg lastet ned, men det ble bare kluss.. hvilket program legger dere freebiesene i??
Taaaaaaaaaak for all hjelp!!
[8|]

Kalender:
Trykk på den jeg har f.eks. så blir du tatt med til der den er laget :)

Det du prøver å legge inn er nok avatar, for da blir det for stort..?

Skal se om ikke vi kan finne link til hjelp :)

taaadaaaaaaaaaa!! takk for hjelpen!
(om det funker da) hehe

prøver på nytt...

?

jeg er dum!! D O M M!!!

prøvde du på en ticker nå?

velg den html(short link) elr noe.. tror d er kode nr 3.. lenge siden jeg hadde d[8D]

Forum signatures.. og bruk denne 

[link=http://lilypie.com/First_Birthday_code.php#]PseudoHTML, UBBCode and BB Code[/link]

kopier linken som dukker opp litt under og lim inn i signaturer på din profil.. og vips fiks ferdig

Ring meg om du ikke får til.. Nå skal det pakkes

....

HUUUURRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

wiiiiii! når zdet gjelder signatur bilde må du laste opp bildet på imageshack eller photobucket og legge inn image-linken i signaturen

ORIGINAL: sneipen peipen

HUUUURRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

FLINKA

ORIGINAL: IrenePirene

wiiiiii! når zdet gjelder signatur bilde må du laste opp bildet på imageshack eller photobucket og legge inn image-linken i signaturen

Eller du kan uploade et bilde du har på pc'n. Må passe på at det ikke er for stort bare. [:)]

Back
Topp