Alzheimer eller bare gravid?

Netta-Mor

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Har ammetåka begynt allerede?
Har blitt så glemsk at jeg skremmer nesten meg selv..

Måtte virkelig tenke meg om i dag, om junior går i 5 eller 6 klasse..

Folk jeg visstnok kjenner hilser på gata, men blir drit snurt når jeg ikke kjenner dem igjen..

Hm lurer

Hadde glemt hodet mitt om det ikk satt fast... :p Helt grusomt, og det blir ikke bedre på leeeenge! ;)

Gravidhjerne er et ganske stort problem her i huset :(

Godt å høre det er flere :) begynte å tvile på meg selv..

Gubben syntes det er rasende festlig å tulle med meg om dagen i tillegg..

Uff

Jeg satte grandisen inn i oppvaskmaskinen når jeg skulle ha kveldsmat i helga, og skrudde den til og med på. :rolleyes: ble ikke akkurar som jeg hadde tenkt. Tok meg en brødskive i stedet. Og ja, var noe skikkelig graps å rydde opp i!

Hjernen krymper visstnok litt i svangerskapet, slik at vi skal ha fokuset på det som skjer i magen.. Det er i hvertfall det jeg har hørt, og jeg lever fullt og helt etter det :p

Jeg satte grandisen inn i oppvaskmaskinen når jeg skulle ha kveldsmat i helga, og skrudde den til og med på. :rolleyes: ble ikke akkurar som jeg hadde tenkt. Tok meg en brødskive i stedet. Og ja, var noe skikkelig graps å rydde opp i!

Unnskyld men HAHA :) sykt bra!

Føler med deg! :p

Verste her er når jeg parkerer i sånne fellesgarasjer og skal prøve finne bilen igjen en stund etterpå.. Flere ganger har jeg vært i feil et å lett, å ikke klart å sett den når jeg har vært i rett etg..... :p

Du kan nok være helt trygg på at sansynligheten er stor for at dette har med svangerskapet å gjøre. Det kommer nok til å vare en god stund også. Det sies at man kan skylde på ammetåke helt frem til skolealder, men det tror jeg kanskje er en liten overdrivelse[emoji4]

Du kan nok være helt trygg på at sansynligheten er stor for at dette har med svangerskapet å gjøre. Det kommer nok til å vare en god stund også. Det sies at man kan skylde på ammetåke helt frem til skolealder, men det tror jeg kanskje er en liten overdrivelse[emoji4]

Helt innafor! :D
Nå blir minste 3 i mars, og mammatåka er høyst tilstedeværende! Mellomste var 4 da han ble storebror, og mammatåka hadde ikke sluppet til da heller :p

Har du ikke blitt rørete før nå? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hahaha! :D uff sorry at jeg ler, men det der var fryktelig morsomt :D Kanskje ikke så morsomt akkurat der og da? Gravidhjerne er noe herk altså! ;)

Det der er helt innafor... Glemmer ting sjøl jeg, hender stadig at folk hilser på butikken osv... Har ikke sjans til å huske hvem de er :p måtte tenke lenge og regne ut etter årstall når jeg fikk spm om alderen min her om dagen og jeg har klart p kjøre halveis til jobb med frøkna på 7 i baksetet (hu skulle på skolen) ble da også irritert når hu ikke sa ifra... Hu lo jo så hu grein stakar :p

Hahaha! :D uff sorry at jeg ler, men det der var fryktelig morsomt :D Kanskje ikke så morsomt akkurat der og da? Gravidhjerne er noe herk altså! ;)
Hihi, jeg ler av det nå, men var illsint da det skjedde! Hadde jo så lyst på grandiosa! :P er jo helt utrolig at det går an!

Haha... Helt fantastisk... Godt det er fler av oss :p håper det gikk bra med oppvaskmaskinen :p

Bilen min åpnet seg ikke med fjernkontrollen. Trykket mange ganger. Så begynte jeg med nøkkel, fikk den ikke inn.

Var ikke min bil. Ikke samme merke, heller ikke samme farge. En heeelt annen bil.

Men den sto på ca samme område på parkeringsplassen :P

Ahahahaha! Der fikk jeg meg en god latter hvertfall :D

Bilen min åpnet seg ikke med fjernkontrollen. Trykket mange ganger. Så begynte jeg med nøkkel, fikk den ikke inn.

Var ikke min bil. Ikke samme merke, heller ikke samme farge. En heeelt annen bil.

Men den sto på ca samme område på parkeringsplassen :P

Oi... Bra ikke bileieren så deg da :p

Back
Topp