Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jegogde2guttamine
Svogeren min var selger for Alvsbyhus, og valgte også et slikt hus selv.
De var veldig fornøyde, og huset ble fint.
Oppgraderte noe på bad og kjøkken.
Det som jeg synes er litt "bakdel", er at man ikke har vinduskarmer inne (det er uvanlig i Sverige).
Ellers var det veldig snodig: lastebilene fullastet med "huset" kom i syv-tida på morgenen.
Klokka elleve kunne kjøkkenet brukes!
ORIGINAL: Rekefaen
Jeg og mannen har et alvsbyhus. Huset er fra 2001 og hadde den "kjente" alvsbyhusstandarden. Vi kjøpte det i 2009 og har pusset et opp radig siden da, og nå begynner det å bli lekkert. Jeg liker planløsningene i huset veldig godt, i tillegg til radiatorsystemet som gir oss godt og varmt hus og lave strømregniger.
Jeg syns man får mye hus for 1,4mill (er det prisen?)..
ORIGINAL: PetuniaJingleBelle
JEg får et Älvsbyhus til høsten... [;)] Gleder meg! JEg har ikke lagt i noe ekstra for å oppgradere for jeg tror jeg vil kunne få det billigere selv enn via Älvsbyhus... Prisene finner du inne på Älvsby sine sider... [;)] Jeg skal ha Dovre...
ORIGINAL: Annicken
vi ønsket vannbårenvarme, så vi valgte ikke alvsbyhus, men var på visning - er fler alvsbyhus i froland, på blakstad, om du ringer og spør om visninger, er d det engangiblandt =)
vi valgte konsmohus, og tror jammen ikke det ble særlig dyrere. - vi tok vekk bad, kjøkken og garderober og kunne gjøre mye mer selv med denne varianten, så regn godt før du velger =)
ORIGINAL: vinterkyss
Kjenner noen på blakstadheia som har det. De er veldig fornøyde [:)]
Ja, tomtene på ovelandsheia er helt sinnsyke [:'(]
Billigere på verket...
Men vet at det om ikke veldig lenge blir lagt ut noen på at nytt felt på Blakstadheia [;)]