alvorlige tørre lepper!!

Pregoen

Elsker forumet
Leppene mine er så syykt tørre for tiden og nå begynner det å gå nedover i munnviken og. For det første så ser eg helt jævli ut og for det andre så gjør det pokker så vondt!!

Noen som har tips til ka eg kan bruke på? Har prøvd blistex (krukke) og purelan. Begge kremene hjelper der og da, men ikkje i det lange løp.. Hjelp meg!

Eg brukar Tender care frå Oriflame når eg har turre lepar. Funkar veldig bra.

Pass på at du får i deg masse vann, og se an inneklimaet du oppholder deg i. Nå som det er så kaldt så fyrer vi jo mer og det blir fort veldig tørr luft. Jeg henger opp klær på stativ i stua og det hjelper virkelig hos oss.

prøv på peeling på leppene. enten med en peeling krem for leppene (f.eks. mary kay sin, den bruker jeg, eeelseker den!) eller du kan bruke en frotteklut og gni forsiktig på leppene, etterpå vasker du av kremen, tørker forsiktig og tar på et godt lag med en god lip balm (jeg bruker mary kay sin og kommer aldri til å bruke noen annen igjen). hvis du er så ille så blir det nok ikke 100% bra med en gang, men vil tro det hjelper i alle fall. jeg gjør det regelmessig og mine lepper er ikke lenger et katastrofe område[:D]

Back
Topp