Alvorlig Dysplasi i livmorhalsen

Snoflak

Elsker forumet
Jeg har en gang tidligere hatt store forandringer i livmorhalsen såppas at jeg måtte inn å operere ut en del.. Etter å ha blitt kontrollert i noen år ble jeg friskmeldt i fjor vår men på høsten begynte jeg igjen å slite med kramper i magen og tok en sjekk, nå har jeg forandringer igjen og der stod på sykemeldingen jeg fikk for den dagen "alvorlig dysplasi i livmorhalsen" så nå må jeg inn å oprere igjen mest sannsynlig.. Har noen opplevd å måtte gjøre dette 2 ganger ?

OG, etter å ha tatt innvendig UL så ba ham assistenten om å ta en graviditetstest.. D har jeg aldrig måttet gjøre før... Denne var negativ men når jeg har tenkt meg litt om så skulle jo ikke menstrusjonen ha kommer før ca denne helgen... Den har ikke kommet enda .. Kan han ha sett noe på innvendig UL som gjorde at hun ble bedt om å ta en test ? Hun virket litt spørrende når hun spurte ham hva han sa ..

Ingen ?? :)

Jeg mener å ha hørt flere ganger at de ikke ser noen ting før tidligst i uke 5-6 av en graviditet, så jeg tviler på hun kunne sett noe sånt..? 

Okay :) Jeg hadde cyster i livmora og den ene var en running med en prikk i, nå er det noen år siden jeg var på UL sist når d gjaldt graviditet men jeg syntes å huske at det så slik ut da jeg var på innvendig UL med Mie, en running med en prikk i, men d kan være jeg husker feil :)

Folk var ikke så pratsomme idag hehe :)

Back
Topp