ALVOR FRA I DAG AV

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Idag har vi starta nyttårsforsettet vårt[:D]

Endre kosthold til et bedre kosthold og på vei ned noen kg!! Sambo kom hjem idag med masse frukt og grønnsaker og masse sunne oppskrifter[:D] Idag hadde vi hjemmelagde kjøttkaker av karbonadedeig med litt hvitløk og løk i, stekte grønnsaker som squash og paprika og tzatziki kesam[:D] Snaskens!!!!

Og nå som dessert har vi oppskjørte grønnsaker og det er jo såå godt[:D]

Noen som forresten har noen gode, sunne oppskrifter??[:)]

Jeg var medl i vektklubb hos vg i 6 mnd i fjor. Mange gode oppskrifter som du kan velge etter hva du har i kjøleskapet og funker supert.
Først gikk jeg ned 20 kg og så har jeg liksom kommet inn i en fin "trallt" å holdt meg til den maten videre og dermed har vekta holdt seg.

ORIGINAL: mammanina88

Så flinke dere er![:)]

hehe[;)] SKAL klare dette nå[:D]

Flinke dere er[:)]. Kyllingfilet er velig magert. Vi bruker det mye [:)].

ORIGINAL: RosaMentos

så flinke dere er[:D] imponert over mannen din jeg[;)](deg og ja)

hadde bare vi vært så flinke...

hehe ja er imponert over han selv jeg.. Og han er veldig glad i brus og idag har KUN drikki vann.. Flinke mannen min[:D][:D]

ORIGINAL: mzTomdur

Jeg var medl i vektklubb hos vg i 6 mnd i fjor. Mange gode oppskrifter som du kan velge etter hva du har i kjøleskapet og funker supert.
Først gikk jeg ned 20 kg og så har jeg liksom kommet inn i en fin "trallt" å holdt meg til den maten videre og dermed har vekta holdt seg.

Wow, så flink du har vært!!!

Vært inne og titta litt på det, og driver å vurderer å melde meg inn der[:D] Er du fornøyd med den??

ORIGINAL: Mamma til Malina

Flinke dere er[:)]. Kyllingfilet er velig magert. Vi bruker det mye [:)].

Ja, vi har kjøpt inn mye kylling som vi har lagt i fryseren[:D]

Takk for støtten jenter, hjelper på motivasjonen assa!!![:D]

Så flinke!!! Her har vi (les jeg) starta også! Spist og drukket kun sunt i dag! Gubben sitter og dytter innpå potetgull og saft, mens jeg har blitt tildelt et glass vann[:D][:D]
Han strakk fram potetgullbollen og spurte om jeg ville ha, og jeg klarte faktisk og si nei! Veit at jeg kommer til å bli stolt av meg selv når jeg legger meg i kveld og ikke har tatt en eneste liten bit av noe usunt engang!!!

Syns du er og mannen er kjempeflinke jeg [:)]

Det er så dyrt for alt sånn jo [&:][>:]

Så på vg nå og jeg måtte vist ha 12mnd abonomentet 599,- [&:]

Jaja, får bae prøve og finne motivasjon ett annet sted.

ORIGINAL: ~Ritamor~

ORIGINAL: mzTomdur

Er verdt hver krone!!

ORIGINAL: EmsN

Så flinke!!! Her har vi (les jeg) starta også! Spist og drukket kun sunt i dag! Gubben sitter og dytter innpå potetgull og saft, mens jeg har blitt tildelt et glass vann[:D][:D]
Han strakk fram potetgullbollen og spurte om jeg ville ha, og jeg klarte faktisk og si nei! Veit at jeg kommer til å bli stolt av meg selv når jeg legger meg i kveld og ikke har tatt en eneste liten bit av noe usunt engang!!!

Her også!!![:D] Flink du er snuppa!!!! Misforstå meg rett - gubben din trenger det jo ikk så mye da.. Enda.. hehe[8D][;)]
Deilig følelse når man legger seg når man VET at man har vært flinke[:D][:D]

Takk[:)]

tenkte jeg skulle først prøve bare 6 mnd jeg da, og se hvordan det er først og så ta det videre deretter[:)]

Tviler ikke på at det er verdt det, men har ikke råd til slik [:)]

ORIGINAL: nurkeklar

Her også!!![:D] Flink du er snuppa!!!! Misforstå meg rett - gubben din trenger det jo ikk så mye da.. Enda.. hehe[8D][;)]

Nei, absolutt ikke!!! MEEEEEEN han har lagt på seg litt rundt magen etter han var hjemme med lillemann noen mnd[;)][;)][:D][:D] Men det er bare kledlig! 20 kilo for mye er ikke kledlig, liksom...[&o][&o]

ORIGINAL: nurkeklar

Nei, absolutt ikke!!! MEEEEEEN han har lagt på seg litt rundt magen etter han var hjemme med lillemann noen mnd[;)][;)][:D][:D] Men det er bare kledlig! 20 kilo for mye er ikke kledlig, liksom...[&o][&o]

Sant nok..

meld dere inn på www.vektklubben.no den er gratis:D MASSE deilige oppskrifter!! er grete roede sin klubb det da:)

ORIGINAL: *Lill

meld dere inn på www.vektklubben.no den er gratis:D MASSE deilige oppskrifter!! er grete roede sin klubb det da:)

Er den bra???[:)]

Back
Topp