Alvani

Mammaen til Linde

Glad i forumet
Når skal du teste???

Koselig at du spør [:)]
Jeg skal vente til søndag igjen tenkte jeg..
Orker ikke stresse mer nå, før jeg har troen på at strimlene viser meg hva kroppen min allerede har fortalt meg [;)]

Men normalt så skulle TR ha kommet nå(senest igår), forhold til hvordan kroppen har oppførst seg de 2 siste dagene..

(Forøvrig har jeg begynt å våkne om nettene og er uendelig tørst.. [&:]

Hva som dog er sykt, er at jeg kjøpte 2 bukser 3mnd etter forrige fødsel.. fordi jeg trodde ikke jeg kom til å gå ned mer og passe mine gamle.. (men det gjorde jeg) og siden tulla var 5 mnd, så har jeg ikke hatt rumpe i de buksene..

Og i dag så skulle jeg ta på meg en bukse.. (som jeg plutselig følte var litt trang - den er veldig trang til vanlig og da, men i dag føltes det litt som den sprengtes... ) og så tok jeg på meg de jeg kjøpte 3 mnd etter fødsel - og plutselig hadde jeg rumpe i den.. [&:]

Det virker helt sykt, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. [&:] )

Hva slags strimler har du tatt???

Selv har jeg tatt 5 CB tester og alle viser et svakt kryss, men en CB digital som jeg tokfor noen dager siden sa "ikke gravid". Dermed er jeg veldig usikker på hva jeg skal tro... Tips??? IKM er ikke før i morgen

ORIGINAL: Mammaen til Linde

Hva slags strimler har du tatt???

Selv har jeg tatt 5 CB tester og alle viser et svakt kryss, men en CB digital som jeg tokfor noen dager siden sa "ikke gravid". Dermed er jeg veldig usikker på hva jeg skal tro... Tips??? IKM er ikke før i morgen

HCG strimler fra billig-tester.no.. og en CB digital.. alt har vært negativt hos meg, men det er jo bare 12 dager siden unnfangelse.. [;)] Så jeg skal vente med å teste til søndag nå. Men jeg er nå ganske sikker på at jeg kjenner kroppen min, hvis ikke bør jeg virkelig komme meg til lege, for da er det skjedd utrolig mye rart [;)]

For meg høres det nå ut som du er gravid [;)] Svakt kryss, er nå svakt kryss. [:D]

Back
Topp