Altså.. symptomer...

Bønna2020

Betatt av forumet
Hei,
Dere som ser klokkeslett på innlegget ser hvor sent det er:hilarious:
Er det noen flere som sliter med å ikke få sove? Føles ut som jeg har voksesmerter i hele kroppen(ukomfortabel liksom). Og jeg er så varm(har Asperger så er var på varme fra før av..)
Og om ikke dette skulle være nok så har jeg slapp muskel så halsbrannen er jo bare blæh, også dissa puppene da?! Hvorfor skal de være sååå vonde?!

Ler litt når jeg leser gjennom denne klageranten her, for jubler jo hver gang jeg har ett symptom etter å ha prøvd i over ett år:hilarious:
Men med min høye smerteterskel, så syntes jeg faktisk dette her er vondt(den er faktisk ganske høy..):hilarious:
Føler meg som ett barn med voksesmerter:banghead:
Og jeg er bare 4+6(5uker)
 
Jeg tror det er vanlig at man merker litt mer til smertene og ubehaget når man har lagt seg. Da har man liksom tid, eller man gjør ikke noe og kjenner bedre hva som skjer.

Jeg kan ikke si at det blir bedre, men du blir mer vant med det - det skjedde hvertfall med meg sist.
 
Jeg sliter også med å sovne til rett tid på kvelden, uten noen åpenbar grunn.. Eller, jeg sover jo litt dupp på dagtid, men da er jeg jo stuuptrøtt :p
 
Jeg sliter også med å sovne til rett tid på kvelden, uten noen åpenbar grunn.. Eller, jeg sover jo litt dupp på dagtid, men da er jeg jo stuuptrøtt :p
Høres ut som meg for tiden :p
 
Jeg sliter også med å sovne til rett tid på kvelden, uten noen åpenbar grunn.. Eller, jeg sover jo litt dupp på dagtid, men da er jeg jo stuuptrøtt :p
Samme :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jeg sliter også med å sovne til rett tid på kvelden, uten noen åpenbar grunn.. Eller, jeg sover jo litt dupp på dagtid, men da er jeg jo stuuptrøtt :p

haha, ja, jeg og sovet jo litt dupp på dagtid, men er det ikke lurt å sove når man blir såååååå trøtt da?:hilarious:
 
Veldig lurt å sove på dagen jao_O
Jeg gjør ikke det, og får som regel ikke sove før midnatt. Greit nok det, men ungen våkner mellom 06.00 og 07.00, så er like trøtt når jeg står opp som jeg var når jeg la meg...
 
Back
Topp