Altså spm er - hvor var du...?

KathMor

Forumet er livet
....når denne sangen var en HIT [8D]

http://www.youtube.com/watch?v=EK_LN3XEcnw&ob=av3e

GØY SANG[:D]

Minner meg om sommeren jeg var på mitt første stevne alene, og de kjekkeste guttene kjørte rundt i Erik sin cabriolet og spilte denne på full guffe (IKKE mange av de i ryttermiljøet for å si det sånn hahaha Tony Andre var/er an av de for folk som vet hvem) + den ble spilt på rytterfesten på kvelden... Minner meg altså om mine sprang - glansdager [8D][:D]

guuud jeg er så teit!!! husker ikke[&:] husker sangen men forbinder ingen minner til den[&:]

ORIGINAL: Tjukkaaa

guuud jeg er så teit!!! husker ikke[&:] husker sangen men forbinder ingen minner til den[&:]

Husker bare at jeg ELSKET den sangen, knew it by heart [8D] Derfor husker jeg mye rart med den sangen heheh

Hmm.. Hvilket år var det da?? Hsuker godt mye dansing da, så jeg var vel over 18 da...[:D]

Tror jeg gikk på ungdomskolen når denne var en hit. Så¨da forbinner jeg sangen med det lokale disckoteket for ungdom. Chanty, som det het[:D]

Det var fakstisk den sommeren jeg og Gard ble ilag[:D]

Men minnene er at jeg, mamma,pappa kunsina til mamma og dattera kjørte bil fra Mo (mamma, pappa og jeg) til kongsvinger henta de to og kjørte til Tyskland......hadde lånt meg en bærbar cdspiller og nettopp kjøpt plata[:D][:D][:D] så denne hørte jeg gang på gang på gang på gang......gode minnner[:D][:D]

Får så 1999 minner av denne låta[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Et godt år[;)] This is mambo nr 5[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Reinbue

jeg forbinder den med disko da jeg gikk i 4. klasse på barneskolen!!

HAHAHAHA!!!!!

huff....føler meg gammel nå[&o]

Ååå.. Masse gode minner fra den sommeren!! [:D] Det var en sommer med masse fint vær, og var vel første sommeren jeg drakk alkohol.. [8D]

Ah! var det i 99 ja.... første året mitt i England så... og med mannen ute på byen ble det ikke så stort rom for dansing[>:] derfor jeg fortrenger minnene hahahah![8D]

Haha, det er jo russesangen!!! Den var skikkelig poppis da jeg var russ [8D] Er visst gammel jeg, haha....

Som jeg elsket den sangen!! [:D][:D] Ser mange har gøye minner [:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Ah! var det i 99 ja.... første året mitt i England så... og med mannen ute på byen ble det ikke så stort rom for dansing[>:] derfor jeg fortrenger minnene hahahah![8D]

hahaha [8D]

Hahahha!!! Den sommeren var fylt av sommerpartys all the way! [:D][:D][:D] Blir så glad når jeg hører den!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Hahahha!!! Den sommeren var fylt av sommerpartys all the way! [:D][:D][:D] Blir så glad når jeg hører den!!! [:D][:D][:D]

Ja jeg og!! Har den på ipodden, derfor jeg ble minne tpå den! Hørte på den da jeg gikk på trilletur - gliste fra øre til øret og gikk/dansa i takt [8D][:)]

ORIGINAL: KathMor

Ja jeg og!! Har den på ipodden, derfor jeg ble minne tpå den! Hørte på den da jeg gikk på trilletur - gliste fra øre til øret og gikk/dansa i takt [8D][:)]

men er ikke du noen år yngre enn meg?

Jeg var jo kun 16 den sommeren...... [&:] Hjelpes.... mamma skulle bare visst hvor mye øl, galliano og jæger som ble konsumert den sommeren[&:][&:][8D][8D][8D][8D]

Jeg var jo kun 16 den sommeren...... [&:] Hjelpes.... mamma skulle bare visst hvor mye øl, galliano og jæger som ble konsumert den sommeren[&:][&:][8D][8D][8D][8D]

Ikke så mye fyll nei, bare snuste litt da [8D] Jeg var.... 15 jeg da... Men full første gang som 13 [&:] Nei jeg mente bare at jeg blir så gla av den sangen!!! [:D]

Ikke så mye fyll nei, bare snuste litt da [8D] Jeg var.... 15 jeg da... Men full første gang som 13 [&:] Nei jeg mente bare at jeg blir så gla av den sangen!!! [:D]

skjønner skjønner! [:D]

Back
Topp