Altså.. krise!

Klatten

Forumet er livet
Krisen nærmer seg i alle fall med stormskritt!

Nå nærmer det seg oktober og tid for å skru klokka... Hvis Aslak fortsetter som nå betyr det at dagene mine starter før kl. 05.00! KRIIISE! Det blir et lite helv*** å skulle skru klokka på ham!

Har dere tenkt på det? Ææææææææææææææææææsj! Nå er det i alle fall smertefullt i misunnelsesnerven min når jeg ser på de små som sover til 07, 08, 09 +++.

Oh.. ble så trøtt bare av tanken at jeg tror jeg tar kvelden! Natta alle skjønne snuppelupper!

Neeeeeeeeeeeiiiiii det har jeg slett ikke tenkt på [:-] nå har knerten sovet noe lenger igjen, men han er slett ikke fremmed for å stå opp kl 6, men å stå opp kl 5 er altså ikke aktuelt [8|] og stakkars pappan hvis jeg er her [8|]

Jevner det seg ikke ut etter noen dager da?[8|] Det blir jo senere legging og...[8|]

ORIGINAL: overasket

Neeeeeeeeeeeiiiiii det har jeg slett ikke tenkt på [:-] nå har knerten sovet noe lenger igjen, men han er slett ikke fremmed for å stå opp kl 6, men å stå opp kl 5 er altså ikke aktuelt [8|] og stakkars pappan hvis jeg er her [8|]

Jeg hadde tenkt: Stakkar meg hvis jeg er der... Hahaha! Du er godhjertet, du [:D]

ORIGINAL: krezz

Jevner det seg ikke ut etter noen dager da?[8|] Det blir jo senere legging og...[8|]

Det blir vel krise ei ukes tid med overtrøtt type på kveldene og hysterisk gla og våken midt på natta, muligens? Men joda..det går seg nok til litt om litt [8D]

ORIGINAL: Klatten

Jeg hadde tenkt: Stakkar meg hvis jeg er der... Hahaha! Du er godhjertet, du [:D]

Må vel innrømme at den tanken slo meg den også [;)] (så da er det vist avklart, jeg kan ha to tanker i hode på samme tid [8D])

Må vel innrømme at den tanken slo meg den også [;)] (så da er det vist avklart, jeg kan ha to tanker i hode på samme tid [8D])

Fnis-knis [:D]

Jeg har tenkt tanken - og så har jeg kastet den ut av hodet mitt fort som fyyyy, for det kommer til å bli krise [X(]

Senest i dag var snuppa klar for å stå opp 05.58 (vet det er nesten kl 6, men det er helt FEIL når det står 05 *ett eller annet* på vekkerklokken) og jeg tenker meg gru på hvordan det skal gå når vi stiller klokka [:-]

Tror jeg skal legge det langt på i hjernen foreløpig og heller bli overrasket jeg *stikker hodet i sanden* [;)]

æææææææææææææææææssssssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj det hadde jeg glemt å tenke på [:'(] men nåååååååå gruer jeg meg til den teite klokke stillingen

Jenta mi står opp 05 HVER dag. Har gjort det mange måneder....Og vi og da selvsagt.
HJELP

ORIGINAL: julipia

Jenta mi står opp 05 HVER dag. Har gjort det mange måneder....Og vi og da selvsagt.
HJELP

AUAUAUAUAUAUAUAUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
Da blir det rett og slett ei uke med gråting og tvangslegging igjen kl. 04... Dere får bare sitte der og klappe på henne til hun sovner igjen og skjønner at det er NATT til kl er MINST 06..
Stakkar!

Kanskje det går an å sløyfe dagsovingen på dagen før den natten, så han er ekstra trøtt når han legger seg og kanskje da forhååpentligvis sover en time til på morgenen?
Eller blir det for nazi? Og helvete frem til byssanlull?[&:] Eventuelt overtrøtt?
Aner ikke jeg.. har egentlig helt glemt at vi skal stille klokken [8D]

ORIGINAL: Krøsamaia

Kanskje det går an å sløyfe dagsovingen på dagen før den natten, så han er ekstra trøtt når han legger seg og kanskje da forhååpentligvis sover en time til på morgenen?
Eller blir det for nazi? Og helvete frem til byssanlull?[&:] Eventuelt overtrøtt?

Det hørtes kanskje litt nazi ut. [8D] Tror ikke jeg tør å prøve engang. Aslak er så usannsynlig lite sjarmerende når han er overtrøtt. Pluss kjempevanskelig for ham å finne roen når han er overtrøtt. Men det går seg vel til på et vis [:D]

Det hørtes kanskje litt nazi ut. [8D] Tror ikke jeg tør å prøve engang. Aslak er så usannsynlig lite sjarmerende når han er overtrøtt. Pluss kjempevanskelig for ham å finne roen når han er overtrøtt. Men det går seg vel til på et vis [:D]

Aii.. ser den![:)]
Kansje DU må legge deg en time før, så om han står opp en time før så blir det samme antall timer nattesøvn på deg?[:)]

Aii.. ser den![:)]
Kansje DU må legge deg en time før, så om han står opp en time før så blir det samme antall timer nattesøvn på deg?[:)]

Hehehe... det skal jeg HVER kveld - hahaha! Er utrolig dårlig på å legge meg! Tror the blir the hard way... ei lita uke med sukk og stønn fra mor og gråt fra Baby [;)]

Back
Topp