Altså.. I offentlige brev og søknader

Bruker552mar

Forumet er livet
Skal mottaker av brevet stå først og meg under, eller var det motsatt..????? [:o]

Hjeeeelp, jeg har blitt helt idiot av dette babystyret.. Ammetåka sitter fortsatt i selv om jeg ikke har ammet på en måned [&:] Burde jo vite dette siden jeg leser og skriver et utall slike i jobben min, men det står helt stille...

Anyone..? Pleeeeease..?

Mottaker står vel øverst... For hvis adressen skal vises når man bruker vinduskonvolutter, så må den jo stå øverst...

Mottakers adresse øverst og din adresse nederst[:D]

Da synes jeg at jeg var flink til å ressonere meg frem til rett svar... Siden det er 10 år siden jeg faktisk lærte dette.. og kunne ikke huske en dritt...[:D]

ORIGINAL: lykkepillen

Da synes jeg at jeg var flink til å ressonere meg frem til rett svar... Siden det er 10 år siden jeg faktisk lærte dette.. og kunne ikke huske en dritt...[:D]

Du er SÅÅÅÅÅ flink atte [:)] *klappelittpåsmartelykkepillensomnåplutseligerlykkepillenogikkeangrepillenigjen*

Hvem tar på seg jobben med å skrive et BREV til gyldendal og fortelle dem at de tar feil??[:D]

Sånn jeg husker det er det avsender øverst og mottaker under.. Mener å huske det fra skolen at det var motsatt på engelsk..

ORIGINAL: Annabella

mottaker øverst ja...

*kremt*

måtte opp å sjekke i bunken min med over 300 søknader på jobb de siste 5 åra... på ALLE dem har jeg visst skrevet MITT navn øverst - og dette har jeg gjort fordi jeg i 2002 sjekka det opp et sted før jeg begynte å skrive søknader... så da må jeg vel endre svaret mitt[8|]

AVSENDER ØVERST[:D]

Back
Topp