Altså, hvordan skal dette gå? [emoji38]

Bie88

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg er så oppblåst i magen, har vært det hele uken, er jo bare 3+5 i dag. Ble ganske oppblåst forrige svangerskap også, men ikke så tidlig. Forrige gang ble jeg det rundt uke 7-8.

Så nå sitter jeg her på jobb da, med knappen og buksesmekken oppe [emoji28] godt jeg sitter her så og si alene [emoji38]

Andre som føler eller har følt seg så oppblåst i magen så tidlig?

Kan jo ikke begynne med graviditetsbukser så tidlig [emoji15]

Kjenner meg igjen i det her! Så fort jeg er ferdig på jobb og kommet meg i bilen, så må buksen åpnes [emoji28] syns alt strammer på magen. Mulig litt sitter i hodet, men det er uten tvil en del oppblåsthet og

Føler med deg her jeg sitter med knappen oppe under teppet i sofaen[emoji38] 5+1..

Her kjører vi skikkelig julestil, nattbukse eller joggebukse [emoji7] ingenting som presser noe sted [emoji16]

Halleluja, vi er flere [emoji38] Jeg må ha enten store leggingser eller joggebukse/pysjbukse. Alt annet er bare ubehagelig [emoji23]

Åå så godt å høre det er flere! Jeg føler meg ekstremt oppblåst [emoji85][emoji85] Ikke orker bruke olabukse på flere dager[emoji23] Kun tights og strømpebukser[emoji28]

Jeans på jobb i dag, det gikk jo bare ikke [emoji23] får bruke kjoler/skjørt på jobb fra nå av [emoji28] joggebukser hjemme [emoji5] litt godt å høre at det ikke bare er meg [emoji28]

Klarer bare å bruke olabukser når jeg kan stå mest mulig, for da klemmer det ikke :P Skal jeg sitte blir det joggebuksa :D

Back
Topp