Altså.... Hvem kjøper en vogn som denne ?

Cathrine Hove i Hotell Cæsar emoticon

Hadde absolutt ikke følt meg trygg på den vogna! Stygg var den og!

De ser små og trange ut.
Er stygge også.. Og den ser ut som den kan velte når som helst.
Ville aldri brukt den, ikke om jeg fikk den en gang.

Mumfie skrev:
Cathrine Hove i Hotell Cæsar emoticon

haha, så sant så sant :)

(Jeg har lik vogn som Mona Lizzie forresten, men min er svart ;) )

Jeg skjønner bare ikke helt at den er god å trille, praktisk, stødig eller behagelig i det hele tatt.. Har aldri prøvd den, så jeg kan ta feil, men synes den ser veldig spesiell ut :p

Søstera mi hadde den vogna, bare i annen farge. (Kjøpte brukt og solgt videre igjen.)

Jeg lånte den når vi var på ferie i sommer. Hadde solgt bilen min en uke før vi skulle på tur, så måtte bruke min manns bil, å den var det ikke plass til simovogna vår i. 
Jenta var knappt 3 uker, så måtte ha med vogn. (Hadde bagdelen da)

Utrolig stygg vogn, må være ingeniør for å sette den opp å klappe sammen, men enkelt når man først hadde lært det. 
Dritt å trille på grus (grunnen til at hun solgte den igjen) Men helt himmelsk å trille i byen å inn på trange butikker. Å utrolig lett å styre med en hånd. Så da fikk det bare være at den var "mycket mindre pen."

Har bare sett den i bruk av andre 1 gang. Da en "godt voksen, nettopp flyttet fra mamma, gift med kinadame" type av en mann, å han følte seg ikke bra når han gikk å trilla denne mørkelilla vogna 

Det som er litt sjokkerende er den sittedelen, der det faktisk ikke er noe særlig plass til ei barnerumpe en gang. Så da blir ungen sittende/hengene å dingle. 

ENDELIG er det noen som tør å si det!
Den vogna er virkelig horribel!!!

kunne aldri falt meg inn å kjøpt en slik vogn, men ser utrolig mange som triller på den så den er nok ganske populær.

Labambie skrev:
Det som er litt sjokkerende er den sittedelen, der det faktisk ikke er noe særlig plass til ei barnerumpe en gang. Så da blir ungen sittende/hengene å dingle. 

Den er faktisk større å  mer behagelig enn den ser ut ;) Å den kan vippes bakover, så ungen henger ikke utover liksom. 
Tanteungen min satt iallefall godt i den, og hun er ei stor jente. (Det er babyinnlegg i setet på bildet)

Men, fremdeles, den er jo grusom å se til da ;)

Gaaah, jeg synes den ser så fæææl ut! Både stygg og upraktisk, skjønner ikke at noen har lyst på den.. huff!

Er det ikke denne typen (noe ala fra Stokke) som er så populær blant kjendisene i USA? Er vel ikke akkurat lagd for norske forhold, men mer for byvandring og shopping.

Jeg har aldri sett den "live", men minner meg om tfk-en vår når vi har klikka på bilsetet, og det ser jo ikke helt bra ut.

Blir det ikke noe ala å ha ungen sittende i bilstol? Selv om du kan vippe den bakover, ungen får jo ikke like stor plass å bevegelsesfrihet i den som i vanlig bagvogn og ungen må jo sitte fastspent hele tiden jo

Labambie skrev:

Det var det jeg også tenkte. Blir mer som en tur i karusell enn behagelig trilletur..

Nullenusken skrev:
ENDELIG er det noen som tør å si det!
Den vogna er virkelig horribel!!!

Haha, hæ? :p Er det ikke lov å si noe stygt om denne? :p

Den er sååååå stygg at den ikke er stygg engang, den er shtøgg! Ville ikke hatt den om du hadde rulla den i sukker og pakka inn i gullpapir! Første gangen jeg så den trodde jeg det var en type spesial vogn til multihandicappede før de var store nok til å sitte i en evt rullestol. Og en annen ting: vi bor i Norge, hvordan i helvete triller man denne i 1/2 m snø? Og den ser ikke særlig god og lun ut heller.

Back
Topp