Altså..... Hva nå da?

Markmusa

Gift med forumet
Hva skal jeg gjøre med lillegutt nå egentlig?? Han har vært veldig urolig de siste kveldene og vært skikkelig overtrøtt så jeg tenkte jeg skulle gi han en ekstra dupp ute i vogna på verandaen (jo det var kanskje litt sent) så la han sånn ca kl 18 for å se om dette hjalp på... Og han sover ennå! Jeg har tatt han inn altså [8D] jeg trilla vogna bare på soverommet og lirka av han klærne. Jeg har mest lyst til å bare la han sove.... og det er jo engentlig "natta" til han nå selv om han ikke har lagt seg for kvelden før kl 21 tidligere.

Hva ville dere gjort? Tenkte å ta han over i storsenga når han våkner å ta kveldstell der, amme han i senga å legge han over i senga si etterpå...

ORIGINAL: Markmusa

Hva skal jeg gjøre med lillegutt nå egentlig?? Han har vært veldig urolig de siste kveldene og vært skikkelig overtrøtt så jeg tenkte jeg skulle gi han en ekstra dupp ute i vogna på verandaen (jo det var kanskje litt sent) så la han sånn ca kl 18 for å se om dette hjalp på... Og han sover ennå! Jeg har tatt han inn altså [8D] jeg trilla vogna bare på soverommet og lirka av han klærne. Jeg har mest lyst til å bare la han sove.... og det er jo engentlig "natta" til han nå selv om han ikke har lagt seg for kvelden før kl 21 tidligere.

Hva ville dere gjort? Tenkte å ta han over i storsenga når han våkner å ta kveldstell der, amme han i senga å legge han over i senga si etterpå...

Akkurat det hadde jeg også gjordt. La ham sove tenker jeg. Det har alltid fungert hos min.

En gang fikk han sen dupp, (sovnet rundt 1600) og sov fint til 8-9 dagen etter (med amming om natten ja)

Håper det går like greit her også da.... Er veeeldig spent på om det blir våkennatt nå eller ikke. Har ikke hatt det ennå nemlig (bank i bordet)

Flere som har noen tanker?

Syns du hadde lagt en god plan jeg[:)]

min nr to tok alltid kvelden selv i 18 tiden fra han var rundt 1-2 mnd.. det var umulig å legge han seinere.. når han begynte sånn, før jeg tok hintet altså.. hehe , så gjorde jeg som du tenker.. stelte han i sengen og bare lot han sove..

ORIGINAL: frøken plaske

Syns du hadde lagt en god plan jeg[:)]

Godt å høre... [:)] Jeg ble litt usikker nemlig ettersom han sovna så mye tidligere enn vanlig for kvelden....

Kan hende alt styret tidligere er fordi du har prøvd å legge ham for sent. Jeg hadde også en periode, før jeg skjønte når han ville ta natta. Mener det var på 3mnd stadiet..

Tror det går helt fint, kan være at han er "klar" for å legge seg tidligere ! [;)]

Vet kidden hadde en periode når han var 5-6 mnd´r, da måtte han i seng før 18.30 vist ikke ble han max overtrøtt...[&:]

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

Kan hende alt styret tidligere er fordi du har prøvd å legge ham for sent. Jeg hadde også en periode, før jeg skjønte når han ville ta natta. Mener det var på 3mnd stadiet..

Jo jeg tror faktisk det var det som var problemet. [;)] Han våkna kl 21 ca, vi tok kveldsstellet i senga og da sovna han igjen i 22tia etter amminga... Det gikk kjempefint.

Back
Topp