Altinn er utilgjengelig.... Great....

*Newbeginning*

Elsker forumet
Lurer på hvor lang tid det vil ta før vi får sett det jeg.. Er faktisk ikke sundt å gå rundt å være så nysgjerrig...
Blir så urolig i kroppen.. Vil fremdeles vite det NÅ!
Og de bør jo vite at når man kan sjekke på nett, så gjør jo alle som har mulighet til det. Da bør de også ha servere som tåler den type belastning mener nå jeg.. For hva er ellers vitsen med å ha ting elektronisk.. Skulle ikke det være enklere for oss som brukere lissom? Bug altså...

ORIGINAL: supermamma22

SIGN

Heelt enig![:'(]
Men altså.. Finnes det store nok servere so tåler sånn 2 millioner brukere samtidig?[8D]
Sikkert litt overdrevent mange det da, men[;)]

Får vente til i kveld!

Fikk forresten tlf fra mannen i dag morges når jeg sov: "DU!! Du må sjekke noe veldig VELDIG viktig for meg nå!"
Jeg røkker til i senga og helt forferda spør jeg hva da? "SKATTEOPPGJØRET VEL!!"
Sier rolig at det kommer ikke før kl. 8, men at jeg gidder IKKE stå opp, når sikkert helt norges befolkning skal gjøre det samtidig[8D]

ORIGINAL: supermamma22

SIGN

ORIGINAL: Sooola*

Heelt enig![:'(]
Men altså.. Finnes det store nok servere so tåler sånn 2 millioner brukere samtidig?[8D]
Sikkert litt overdrevent mange det da, men[;)]

Får vente til i kveld!

Fikk forresten tlf fra mannen i dag morges når jeg sov: "DU!! Du må sjekke noe veldig VELDIG viktig for meg nå!"
Jeg røkker til i senga og helt forferda spør jeg hva da? "SKATTEOPPGJØRET VEL!!"
Sier rolig at det kommer ikke før kl. 8, men at jeg gidder IKKE stå opp, når sikkert helt norges befolkning skal gjøre det samtidig[8D]

hehe, akkurat det er ikke mitt problem å finne ut om servere tåler det.. Det er jobben til datageaker[8D] hehe
Jeg vil bare at det skal funke jeg[;)] hihi
Hehe, jeg og fikk mld fra mannen min.. Hadde tenkt til å legge meg når jeg kom hjem etter å ha levert Snuppa, men dumme meg satte meg ned foran pc-en.. Har jeg kommet meg i seng enda da? Nope.. Trykker jeg F5 enda? Jupp[8D] Er jeg trøtt som en dupp? Jupp.. hehe
Jeg får vel begynne å støvsuge og satse på at ryggen klarer å holde seg rett denne gangen, og så brette klær..
Så må jeg begynne på middagen og se noen episoder med frusterte fruer[:D]

Signerer så absolutt!!!! Men på en annen side skjønner jeg jo kanskje at de ikke skaffer seg en server som tåler DEN trafikken bare for 2 dager i året liksom... Er jo aldri noe problem å komme inn på min side, altinn ellers... Men irriterende at det blir slik når de går ut offentlig at tjenesten er tilgjengelig fra 08. i dag - og man er jo ikke lite nysgjerrig!!! [:@] [:D]

Back
Topp