Altibox eller rikstv?

LilleSpurven

Forelsket i forumet
Vi skal flytte i huset om en uke ca, og jeg og sambo krangler om hva vi skal ha.
Di fårje eierne har lagt inn fiber til huset, så alt er jo klart til altibox.

Noen av dere som har erfaringer? :)

AppenSeff

Vi har altibox og bare god erfaring med det :D Hadde tidligere canal digital parabol, og ble veldig glade for lav pris og veldig god kundeservice med altibox i forhold til tidliger : ) Vet ikke hvordan det er med rikstv da, men kan anbefale altibox ;)

Vi har hatt altibox tidligere å har vært superfornøyd med det! Hadde det vært mulig hadde vi hatt det her vi bor nå også :) har ingen erfaring med RiksTV dessverre..

Vi hadde Altibox i to år, og er endelig kvitt f...skapet. Det første halve året var vi gjennom 5 dekodere for å få det til å funke mer enn et par uker i slengen. Det detter ut, er ustabilt, svarte skjermer på enkelte kanaler, bildet hopper og har høye skrikelyder til tider på enkelte kanaler. Det er dyrt og har dårlig utvalg på kanalene. De er særdeles lite villige til å hjelpe når det er noe galt, og jeg måtte true med å dra dem til media for å få ny dekoder siste gangen. Nå har vi parabol, og ikke hatt manglende bilde eller noe trøbbel på en eneste kanal siden september.

Vi har altibox og bare god erfaring med det :D Hadde tidligere canal digital parabol, og ble veldig glade for lav pris og veldig god kundeservice med altibox i forhold til tidliger : ) Vet ikke hvordan det er med rikstv da, men kan anbefale altibox ;)
Hvordan fikk du lavere pris på Altibox? For å få de kanalene vi ville ha på Altibox og Canal digital parabol, så sparte vi 300 kroner måneden på å bytte fra Altibox. Det er ganske mye penger.

Hvordan fikk du lavere pris på Altibox? For å få de kanalene vi ville ha på Altibox og Canal digital parabol, så sparte vi 300 kroner måneden på å bytte fra Altibox. Det er ganske mye penger.

Vet ikke hvordan, da jeg ikke ordner med slike ting selv. Men på canal digital betalte vi over 700,- i mnd for å ha alle kanaler (inkludert filmkanaler), nå på altibox betaler vi tett på 400,- eller noen kroner over 400,- husker ikke nøyaktig, og vi har nå alt av kanaler her også :)

vi har riks tv og er utrolig fornøyd med det og betaler under 400kr for den vanlige pakken

Jeg hadde valgt altibox uten å nøle!

♡appen♡

Hadde uten tvil valgt fiber. RiksTv er ofte ustabilt, hakker osv, spesielt hvis du ikkje har heilt perfekt dekning. Har både hatt RiksTv sjølv, og jobbet som forhandler i 5 år, så har ein viss peiling. ;)

Hadde uten tvil valgt fiber. RiksTv er ofte ustabilt, hakker osv, spesielt hvis du ikkje har heilt perfekt dekning. Har både hatt RiksTv sjølv, og jobbet som forhandler i 5 år, så har ein viss peiling. ;)
utrolig rart det, for her hvor jeg bor så kan vi glemme parabol, fiber har vi ikke en gang. Etter at vi gikk fra parabol og over på rikstv har vi ikke hatt noe problemmer i det helle tatt. Har faktisk bedre bilde og aldri forstyrelse i det helle tatt
men da vi hadde canal digital og viasat så var det bare litt vind som skulle til så mistet vi signalene enda den var satt opp riktig, regnet det så skjedde det samme. Og hadde aldri full signal der
Så dette har nok mye å si hvor i landet en bor.Så selv om du ahr vært forhandler så behøver ikke det være det beste valget, siden som forhandler en en satt til å selge produkter og gjerne det som er dyrest å ha, ut fra de erfaringene jeg har

utrolig rart det, for her hvor jeg bor så kan vi glemme parabol, fiber har vi ikke en gang. Etter at vi gikk fra parabol og over på rikstv har vi ikke hatt noe problemmer i det helle tatt. Har faktisk bedre bilde og aldri forstyrelse i det helle tatt
men da vi hadde canal digital og viasat så var det bare litt vind som skulle til så mistet vi signalene enda den var satt opp riktig, regnet det så skjedde det samme. Og hadde aldri full signal der
Så dette har nok mye å si hvor i landet en bor.Så selv om du ahr vært forhandler så behøver ikke det være det beste valget, siden som forhandler en en satt til å selge produkter og gjerne det som er dyrest å ha, ut fra de erfaringene jeg har

Eg var faktisk meir opptatt av fornøyde kunder, og svarte utfrå mine erfaringer med tilbakemeldinger frå kunder. :) Men einig i at det er sikkert forskjellig fra kor i landet ein bur. Men som sagt, min meining (og erfaring, som var det ts var ute etter) er fiber framfor RiksTv. :)

Vi har vel rikstv fordi det er det eneste som er mulig her vi bor, foreløbig. For å si det sånn, hele bygda kjemper en intens kamp nå for å få lagt fiber ut hit. Vi har alle forpliktet oss til å velge Alt i Box hvis/når det bygges ut. Skal definitivt ha fiber, både for internettet sin skyld og for tv-en. Blir mye mer stabilt og uendelig mye raskere enn det tilbudet vi har nå.

Samme erfaring har vi... Og vi er nødt til å ha det på grunn av beliggenheten, det er det eneste alternativet.

Hae altibox, storfornøyd :D

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Vi byttet fra RiksTV til altiboks, og er kjempefornøyd :)
Spesielt siden vi kan ha trådløs tv og der ed slipper å trekke kabler mellom etasjene :)

Back
Topp