Altfor travelt .......

snusken

Forumet er livet
Dagene går så altfor fort!!  [:(]
Spesielt denne uken har vi gjort noe hver dag så vi har nesten ikke vært hjemme!! Så når vi kommer hjem til kvelden er det mating og legging på begge mine søte små (skulle ønske pappaen var her da ja [;)] Jeg har for få armer på denne tiden [;)] )
Og når de endelig har sovnet, jenta mi sovner sent for tiden.. [&:], så er det alltid noe husarbeid som må gjøres! Selv om jeg mye heller kunne tenke meg og sitte her på babyverden!!
Og nå burde jeg vært i seng men.... jeg bare MÅ inn her og få lest litt hvertfall!!
Det er sååå mange gøye innlegg å lese og jeg skulle så gjerne svart på dem alle!! Men timene springer ifra meg [&:]

Så til poenget mitt med dette innlegget: Jeg er en av de som ikke er flinkest til å skrive mye her men jeg vil bare si at jeg ELSKER å være her og lese innlegg!
Og jeg håper det blir et treff snart for det hadde vært spennende!
Tenk at barna våre nærmer seg et halvt år allerede!!!!!!!!!!!!!!!
Helt ufattelig!!!!!!!!!!!!!
Hvor blir dagene av?
Noen som føler det på samme måten? [:)]

Go morgen!!
Må bare få si at jeg er så enig, dagene går ALTFOR fort. Vil helst stoppe tiden en stund nå...
helt syyyyykt at for bare et halvt år siden var jeg sååå lei den store magen, og var så spent på om det var en liten jete eller gutt som snart ville komme ut til mammaen sin... thihihi...og nå ligger han her på gulvet og spreller og ler!! FANTASKTISK!!! [:D]

Og jeg er i alle fall kjempegla for å ha deg her snusken, syns du er helt knall!!![;)]

Jeg må bare si som Chill24 jeg.
Jeg er utrolig glad for at du er her. Dagene flyr hos oss også og noen dager rekker jeg ikke inn her. Har veldig lyst, men fornuften seirer noen ganger.

Nå er det snart 6 mnders dagen til Alexander og jeg tenker fælt på det. Er jo som om jeg fødde for ei uke siden.
Hmmm.... hvor blir tiden av ??
Klemmer

Ja dagene flyr for tiden. Har begynt sånn smått å jobbe litt så da er det ikke mye tid til andre ting heller. Mina utvikler seg så fort nå at det virker som hun er blitt større hver morgen jeg tar henne opp fra senga[;)] 

Skal reise bort på ferie noen uker nå så da blir det dårlig med BV. Tar PC'en med i tilfelle jeg får mulighet å koble meg på nett....[:)] 

Dagene forsvinner jo, ja
- plutselig er det siste måltidet til JR for kvelden, og så har jeg ikke fått vert mer enn såvidt innom Januarforumet
- sånn har det iallefall vert denne uka[8|]

Å så koslig svar Chill24!  Jeg blir helt rørt jeg [&o]
Jeg må bare si at jeg synes også du er KNALL [:)]
Og jeg synes du er superflink som er alene med de to barna dine så lenge om gangen!!!
Jeg synes det er tøfft nok med 2 uker [:)]

Godt å høre at andre også har det travelt! Blir nok litt stille nå i sommer og så kommer vi alle sterkt tilbake i vinter tenker jeg [:)]

Akkurat sånn er det for meg også, av og til må jeg la fornuften seire [;)]
Vi merker nok godt de ukene du blir borte fra oss men du må bruke tiden din på å få komt i orden også!
Er ikke bare bare å flytte [8D]

ORIGINAL: snusken

Akkurat sånn er det for meg også, av og til må jeg la fornuften seire [;)]
Vi merker nok godt de ukene du blir borte fra oss men du må bruke tiden din på å få komt i orden også!
Er ikke bare bare å flytte [8D]

Nei der sier du noe. Og sambo skal jobbe hele helgen så jeg må pakke alt selv. Nå skal Christian være med mamma og pappa på campingen i helga så da har jeg bare Alexander.
Klemmer

He he [:D] Der tok du meg Homma vennen [:D] Jeg lusker ofte rundt litt her inne og leser innlegg for jeg er alltid nyskjerrig på hva som skjer... Men så er det så ofte at jeg finner så mye gøy jeg har lyst å svare på men så blir det ikke tid.. Derfor denne tråden!
For å se om andre har det sånn og det er det visst heldigvis [;)]
Jeg har det så gøy her inne og det hadde vært kjempekos å treffe deg i Kristiansand en gang Homma [:)]

Glemte å si det som alle andre huska på..
Snusken - vi savner deg!!
Håper du har det bra, da[:)]

Dagene går kjempefort ja, er bare en poff og en smell!! [:D]

Må bare få si at jeg savner deg jeg og, har alltid så koselige innlegg du!![:)]

Er nesten (bare nesten altså[:)]) at jeg gler meg til høststormene uler, og
vi kan sitte her og kose oss alle sammen![:)]

Ja hvordan hadde du og Careen det på sørlandstreff foresten? Hvordan var det? Jeg har aldri vært på et sånt treff før så er veldig nyskjerrig jeg vet du [;)][:D] Hvordan var stemningen? Gikk praten løst eller var det litt nervøst kanskje?

Jeg tror vi skal til Kristiansand i august. Da har min kjære ferie så jeg kan jo høre med dere om dere har tid å treffe meg da..... Hvis jeg tør [;)]

Hi Hi [:D] Jeg har fått godord nok for hele år jeg nå  [:D][:D]
Dere må slutte nå for ellers får jeg nesa høyt i sky [;)]

Du er herlig buster!! Takk det samme [:)]
Jeg har foresten ikke fått lada kameraet mitt for min kjære tok det med seg til Hammerfest igjen han nå når han reiste...[8|]  Han hadde tenkt som så at jeg kunne jo ikke bruke det.... så da kunne han ta det med seg opp igjen [>:]

Var dumt han tok det med seg da!! [:-]
men kommer jo flere konkurranser, du får komme sterkere tilbake da!![:D]

ORIGINAL: snusken
Jeg har foresten ikke fått lada kameraet mitt for min kjære tok det med seg til Hammerfest igjen han nå når han reiste...[8|]  Han hadde tenkt som så at jeg kunne jo ikke bruke det.... så da kunne han ta det med seg opp igjen [>:]

Uffa, det var dumt - du får fortelle han hvor mye vi her på babyverden maser om bilder av Eivind og Natalie og livet i Fam.Snusken [:D]

Kansje jeg kommer til Kr.Sand i desember?
Hører rykter om at det er DER skomakergata er[8|]?

ORIGINAL: homma

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Kansje jeg kommer til Kr.Sand i desember?
Hører rykter om at det er DER skomakergata er[8|]?

Jepp,men personlig så syntes jeg kardemomme by er koseligere.[:D]

Liker begge to, jeg[:D] Dobbel grunn for å komme[:D][:D]

Back
Topp