altfor god matlyst

Tinka 77

Andre møte med forumet
Går inn i uke 9 nå, og har lyst på mat hele tiden...dobbel niste som jeg har lyst til å gyve løs på med en gang jeg kommer på jobb! har lagt på meg tre kilo ca...er det mye så tidlig? skulle av og til ønske jeg kastet opp litt!!!

er like langt og gått opp like mye jeg.. godt det er flere av oss..[:)]
har du fått noe du er "fysen" på enda da? hadde en periode jeg bare måtte ha tomater, enda jeg aldri har likt det. nå har jeg derimot ikke lyst på det lenger. merkelige greier syns jeg[:D]

ORIGINAL: Tinka 77

Går inn i uke 9 nå, og har lyst på mat hele tiden...dobbel niste som jeg har lyst til å gyve løs på med en gang jeg kommer på jobb! har lagt på meg tre kilo ca...er det mye så tidlig? skulle av og til ønske jeg kastet opp litt!!!

Åh, ikke ønsk at du kunne kaste opp! Jeg spyr og spyr og det er ikke veldig kult! Alt og alle lukter som spy, og samme hva jeg har i meg så kommer det i rakettfart tilbake! Da er det bedre å gå opp noen kilo mener jeg...

God matlyst ja!! Det har jeg også! Er i uke 12 nå og har nok godt opp tre kilo jeg også. Men er ellers i veldig god form, så da er det egentlig greit. Prøver å ikke ta helt av på matfronten, men neimen ikke lett.. Kos deg i svangerskapet du, triller nok fort av deg kiloene etter fødsel skal du se[:)]

Back
Topp