Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kultJeg har tro på drømmefangere.
Hadde alltid vonde drømmer, men gikk til anskaffelse av drømmefanger og da hadde jeg ikke dårlige drømmer lenger.![]()
som i at du kan noko?Ja, jeg er en alternativ dame
Lurer jeg også på.som i at du kan noko?
Ooouh! Så spennendeTror og tror, utelukker det ikke, men jeg ikke overbevist hellermen spøkelser det tror jeg helt klart på, søskenbarnet mitt driver med opplæring for å bli "ghostbuster", og han er flink
![]()
Hva kjenner du da? Spøkelser?Kan ikke noe, men kjenner hvis det er noe der. Og har opplevd det. Men er ikke sånn at jeg driver med det ne. Men det interesserer meg veldig.
Så kultmen drømmer du ikkje i det heiletatt, eller er det kun dei vonde drømmene som er vekke?
Ooouh! Så spennende
Hvem lærer han opp?![]()
Såpass!Hvis det er noen i samme hus ja, var med mora mi der ho jobba. Og der var det ei gammel dame over alt hvor jeg gikk. Sa det til mora mi, og hun kunne fortelle at hun hadde snakka med ei klarsynt som hadde fortalt henne at oldemor passa på oss. Pluss ble jaga fra kjeller der vi bodde før.
Jeg dør av redsel av detBåde og. Har opplevd uforklarlige ting selv (ikke spennende) og sett litt for mye på Most Haunted![]()