Alternativt

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Trur dokke på krystaller, energier, drømmefangera, klarsynte osv?

Har dokke erfaring med det? Sett/merka at det virka/ikkje virka

Jeg har tro på drømmefangere.
Hadde alltid vonde drømmer, men gikk til anskaffelse av drømmefanger og da hadde jeg ikke dårlige drømmer lenger. :p

Jeg har tro på drømmefangere.
Hadde alltid vonde drømmer, men gikk til anskaffelse av drømmefanger og da hadde jeg ikke dårlige drømmer lenger. :p
Så kult :) men drømmer du ikkje i det heiletatt, eller er det kun dei vonde drømmene som er vekke?

Jeg må få en drømmefanger! Har mareritt hver eneste natt :(

Ellers tror jeg på alt mulig rart ;p Spøkelser, healing osv. ;)

Har du??:/ slitsomt :/ det visste eg ikkje :/

Eg og trur på alt slikt. Trur det er mange juksemakera der ute. Og folk som har "spøkelser" i huset, uten å utelukke andre faktorer som huslyder, fantasi osv :)

Jeg tror det er mer mellom himmel og jord enn det jeg og vitenskapen kan forklare.

Jeg har noen krystaller som "min" healer har "stilt inn" til å virke på forskjellige områder for meg og de virker, om det er placeboeffekt eller krystallene i seg selv aner jeg ikke, men de virker og det er det som er viktig for meg hehe.

Jeg er skeptisk til mediumer da det desverre flere ganger har vist seg at de som visstnok er seriøse ikke er det likevell og bruker mye tid på å sjekke bakgrunnen til folk :p Det samme gjelder mange klarsynte.

Har drømmefangere, både jeg og jentungen (eldste ville ikke ha, men jeg har klar til ham hvis han ombestemmer seg), og ingen av oss er nevneverdig plaget med mareritt, marerittene fra barndommen er så godt som vekke.

konklusjon? tror og tviler samtidig.

Hmmm. Er skeptisk til alt sånt, men avviser det ikke helt heller. ;)

Tror og tror, utelukker det ikke, men jeg ikke overbevist heller:p men spøkelser det tror jeg helt klart på, søskenbarnet mitt driver med opplæring for å bli "ghostbuster", og han er flink:)

Ja, jeg er en alternativ dame

Tror og tror, utelukker det ikke, men jeg ikke overbevist heller:p men spøkelser det tror jeg helt klart på, søskenbarnet mitt driver med opplæring for å bli "ghostbuster", og han er flink:)
Ooouh! Så spennende :D
Hvem lærer han opp? :p

Kan ikke noe, men kjenner hvis det er noe der. Og har opplevd det. Men er ikke sånn at jeg driver med det ne. Men det interesserer meg veldig.

Kan ikke noe, men kjenner hvis det er noe der. Og har opplevd det. Men er ikke sånn at jeg driver med det ne. Men det interesserer meg veldig.
Hva kjenner du da? Spøkelser?

Hvis det er noen i samme hus ja, var med mora mi der ho jobba. Og der var det ei gammel dame over alt hvor jeg gikk. Sa det til mora mi, og hun kunne fortelle at hun hadde snakka med ei klarsynt som hadde fortalt henne at oldemor passa på oss. Pluss ble jaga fra kjeller der vi bodde før.

Så kult :) men drømmer du ikkje i det heiletatt, eller er det kun dei vonde drømmene som er vekke?

Jeg drømmer men drømmer kun de gode drømmene. De vonde siles ut, men jeg vet ikke om det er pga jeg har tro på det at det er derfor det funker eller om det faktisk funker om du skjønner hva jeg mener?

Ooouh! Så spennende :D
Hvem lærer han opp? :p

Husker ikke hva han heter i øyeblikket, men han er temmelig godt kjent ihvertfall, han er også healer. De to fjerna en kar som ikke hadde lyst til å flytte fra huset til søstera mi;)

Hvis det er noen i samme hus ja, var med mora mi der ho jobba. Og der var det ei gammel dame over alt hvor jeg gikk. Sa det til mora mi, og hun kunne fortelle at hun hadde snakka med ei klarsynt som hadde fortalt henne at oldemor passa på oss. Pluss ble jaga fra kjeller der vi bodde før.
Såpass!:) har du vurdert å kontakte nokon som kan slikt? Eg veit det er ein som tar oppdrag gratis (han tar betalt for reise og opphold for ikkje å bli blakk på heile greia).. trur han holder kurs også :) kan finne link til heimesida hans, dersom du er intr?

Både og. Har opplevd uforklarlige ting selv (ikke spennende) og sett litt for mye på Most Haunted :p

Back
Topp