Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvit pizza er veldig godt. Bland sammen crème fraiche med f.eks basilikum, hvitløk, salt og pepper. Eller andre urter/krydder dere liker. Vet ikke om det kan funke på lasagne, men du kan prøveEr det noen som har forslag til saus jeg kan bruke istedenfor tomatsaus på pizza, lasagne og slike ting?
Jeg kunne tenkt meg å lage ting som man vanligvis bruker tomatsaus på, men lillebror kan ikke spise mat med tomater i.
Hvit pizza er veldig godt. Bland sammen crème fraiche med f.eks basilikum, hvitløk, salt og pepper. Eller andre urter/krydder dere liker. Vet ikke om det kan funke på lasagne, men du kan prøve![]()
Paprikasaus er et godt alternativ![]()
BBQ-saus er innmari godt på pizza![]()
I lasagne bruker jeg veldig ofte bechamelsaus![]()
Det er forskjellig. Sist gang brukte jeg thai-marinert kylling, rødløk og fersk mozzarella. Kylling uten marinade eller skinke er sikkert mer barnevennlig. Godt med pepperoni/salami også. Er litt skeptisk til kjøttdeigfyll til denne sausen da, men det går an å prøveMen hva har du evt på av fyll da?
Det er forskjellig. Sist gang brukte jeg thai-marinert kylling, rødløk og fersk mozzarella. Kylling uten marinade eller skinke er sikkert mer barnevennlig. Godt med pepperoni/salami også. Er litt skeptisk til kjøttdeigfyll til denne sausen da, men det går an å prøve![]()
http://www.godt.no/#!/oppskrift/2950/paprikasaus-til-fiskHar du en god oppskrift å dele?
http://www.godt.no/#!/oppskrift/2950/paprikasaus-til-fisk
Denne bruker jeg. Bruker den ofte til pasta, kylling og på pizza. Erstatter for tomat liksom![]()
Når jenta mi var under 1år, så byttet jeg ut fløten med kokosmelk.
I lasagne bruker jeg både tomatsaus og bechamel, men tipper det går fint å bare bruke hvitsaus med en god ost blandet oppi sausenBBQ-saus blir ikke aktuelt her, for det spiser ikke jeg![]()
Har du bare hvit saus i lasagnen da eller?
Jeg bruker gjerne skinke eller kylling, rødløk og peanøtter på hvit pizza. Og masse deilige urter.Men hva har du evt på av fyll da?
Jeg bruker gjerne skinke eller kylling, rødløk og peanøtter på hvit pizza. Og masse deilige urter.
Det går an å lage "lasagne" med hvit saus eller med eggestand, men begge deler blir jo litt som fiskegrateng egentlig.Men pølsegrateng er jo godt, så kanskje dere liker "kjøttdeig-grateng" også?
![]()