Alternativ til sprinkel seng?

Hekla85

Elsker forumet
Veslå sove i vogga nå, men den blir jo snart for liten....så jeg lurer på om jeg skal kaste meg på sprinkelseng"trenden" eller om d finnes andre spennende senger som de kan ha litt lenger [:)][:)][:)]

Hva bruker dere som ikke har sprikelseng?

Det finnes mange flotte gammeldagse skuvsenger som er et ypperlig alternativ til sprinkelseng. Vi har en slik hos barnevakten. Den er ganske så liten når den er helt sammen og kan brukes som 160 seng når den er helt ute.

hadde snuppa i vugga på vårt rom helt frem til for en uke siden. da har hun begynt å sove i sprinkelsengen sin på eget rom! å det går sykt fint! [:D]

Her sover han i vugga inne hos meg ennå. Men når tiden er inne for å skifte seng blir det sprinkel og eget rom [:D]

ORIGINAL: trooper

Det finnes mange flotte gammeldagse skuvsenger som er et ypperlig alternativ til sprinkelseng. Vi har en slik hos barnevakten. Den er ganske så liten når den er helt sammen og kan brukes som 160 seng når den er helt ute.

Ja, eg tror eg e litt interesert i någe sånt [:)]

ellers så har du jo stokke sin seng da! den kan jo brukes lenge har jeg skjønt!

Me har stokkeseng og er veldig fornøyd med den. Den e berre kjempefin!!
Den kan ein bruka til ungen er 7 år. Og viss du ikkje vil bruka den som seng lengre, kan den gjerast om til to stolar[:D][:D]
Det må seiast at den e ufattelig søt i den minste str da, så viss du skal ha fleire unga ville eg i allefall ha vurdert den[8D]
Me har den i grå, den fargen e veldig fin[:D]

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: Hekla85

ORIGINAL: trooper

Ja, eg tror eg e litt interesert i någe sånt [:)]

blir hu ikke å ramla på gulvet då? [8|]

Nei[:D] Du får de med høye kanter... Kan brukes fra 0 mnd til de er 2-3 evt 4 år etter det jeg har sett... Samboer'n til pappa har ei slik seng fra hun var lita eller noe sånn... Den er så utrolig fin!

ORIGINAL: mammantil2prinsesser

ellers så har du jo stokke sin seng da! den kan jo brukes lenge har jeg skjønt!

Vi har stokke senga og er kjempe fornøyd med den allså[:D]

Nei, den har ganske ¨så høye kanter. Storesøsteren på 3 brukte den her hjemme til hun var rundt 2 år. Gikk/ramlet ikke ut en eneste gang.

Vi har LEander seng (er jo en form for sprinkelseng egentlig) - Den vokser med barnet. Er fornøyd med den altså!
http://leanderdesign.com/produkter/seng

Back
Topp