Favoritt pålegget mitt er salami, så sliter litt med at det ikke kan spises nå som man er gravid. Har noen av dere funne noe som er likt salami som trygt kan spises?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes en kokt som eg tryggFavoritt pålegget mitt er salami, så sliter litt med at det ikke kan spises nå som man er gravid. Har noen av dere funne noe som er likt salami som trygt kan spises?
Elsker denne! Ulempen er at samboer synes den er sykt godVis vedlegget 390544
Denne kan spises av gravide! Spiser mye av den om dagen Det står bak på pakken også, «spises av gravide».
Jeg liker også den! Lurer på når de skal lage en sånn til spekemat man kan ha med grøt..Vis vedlegget 390544
Denne kan spises av gravide! Spiser mye av den om dagen Det står bak på pakken også, «spises av gravide».
Haha!Elsker denne! Ulempen er at samboer synes den er sykt god
TakkVis vedlegget 390544
Ja gleder meg til jeg finner den på butikkenDenne kjøpte jeg meg idag! Så godt med salami igjen! Takk for tips!
Jeg fant den på KiwiJa gleder meg til jeg finner den på butikken
Stek den da kan den spises til grøt. Redder julaften for min del.Jeg liker også den! Lurer på når de skal lage en sånn til spekemat man kan ha med grøt..
Omg. Takk for dette!!!! Nå gleder jeg meg som en unge til lille julaften!! Til nå har jeg ikke klart tanken på grøt, fordi jeg ikke kan spise den med den gode spekematen.. så tusen takk!!Stek den da kan den spises til grøt. Redder julaften for min del.
Jeg synes ikke heller det i starten, men når det hadde gått noen måneder så var ikke den ekte salamismaken like ferskt i minne, så da ble det greit nok med erstatningJeg synes ikke den kokte smakte godt