Alternativ til bbhugme

Seawave

Elsker forumet
Noen som har prøvd noen alternativer til bbhugme gravidpute? Den blir alt for dyr for meg, men jeg må ha noe. Har slitt alvorlig med bekkenet i begge tidligere svangerskap, og nå er det allerede i gang igjen. Hadde ei tempurpute jeg har sovet med mellom beina i 5 år, men den er så utslitt nå at den ikke gjør nytten lengre.
 
Har du sett etter den brukt?
Jeg kjøpte en billig variant sist jeg var gravid og det funka det og
 
Noen som har prøvd noen alternativer til bbhugme gravidpute? Den blir alt for dyr for meg, men jeg må ha noe. Har slitt alvorlig med bekkenet i begge tidligere svangerskap, og nå er det allerede i gang igjen. Hadde ei tempurpute jeg har sovet med mellom beina i 5 år, men den er så utslitt nå at den ikke gjør nytten lengre.
Så en på tise til 450 kroner, kunne det vært noe?
 
Jeg kjøpt brukt ❤️ Beste kjøp under mitt svangerskap :)
 
Hva med å kjøpe en brukt? Ellers blir det vel en tykk hotellpute til å ha mellom bena for bekkenløsning, men bbhugme er jo ergonomisk, så pute blir liksom ikke det samme.
 
Jeg brukte doomoo i mitt forrige svangerskap. Var veldig fornøyd med den som ammepute, men den er i utgangspunktet litt bøyd, så kanskje ikke like enkel å bruke til soving som bbhugme. Men jeg husker jeg bendet den ut og brukte den når jeg sov, og det gikk greit det da :) Har kjøpt bbhugme denne gangen, og elsker den, men doomoo kan være et greit alternativ om du ønsker en som en rimeligere :)
 
Har doomoo her også. Den er genial. Fant den frem i går. Jeg likte den bedre enn bbhugme. Brukte den under forrige svangerskap som sovepartner :happy::happy:
 
Back
Topp